اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نیشابور:

بصیرت، صفای باطن و اخلاص شاخص‌های اصلی بسیج است

امام جمعه نیشابور با اشاره به اینکه اسلام، سبک و روش حق است، گفت: بسیجی با بصیرت، صفای باطن و اخلاصش شناخته می‌شود.

بصیرت، صفای باطن و اخلاص شاخص‌های اصلی بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام اسماعیل مقری مؤذن صبح امروز در گردهمایی بسیجیان اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های نیشابور در تالار اجتماعات فضل بن شاذان، اظهار کرد: بسیجی هدف خود را می‌شناسد و بر اساس آن یاران خود را پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: بسیجیان باید انسان‌هایی با بصیرت، هوشیار، زمان‌شناس و هدف‌شناس باشند و باید گفت از شاخص‌های حضرت قمر بنی هاشم (ع) این بود که از بصیرتی ژرف و عمیق برخوردار بود.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر نیشابور با بیان اینکه بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، بسیجیان باید صادق بوده و با صادقین باشند، ادامه داد: صدق آن است که آنچه را به زبان می‌آورید در عمل آن را رفتار کنید و زبان و عملتان هر دو را تأیید کند.

مقری با اشاره به اینکه آرمان، چشم‌انداز و نقشه راه در اسلام مشخص است، تصریح کرد: هر مسلمانی که قرآن را قبول کرده نمی‌تواند بدون چشم‌انداز و آرمان باشد.

وی با اشاره به اینکه اسلام، سبک و روش حق است، خاطرنشان کرد: بسیجی با بصیرت، صفای باطن و اخلاصش شناخته می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی نیشابور تاکید کرد: با ایمان، توحیدمحوری، جهاد در راه خدا و عدالت‌خواهی می‌توان آینده را از آن متقین کرد.

مقری به بسیجیان توصیه کرد: به راهی که انتخاب کرده‌اید ایمان داشته باشید و شک نکنید زیرا مطابق فرمایش قرآن کریم، پیامبر (ص) خود نخستین کسی بودند که به اندیشه و مکتب خود اقرار کردند.

وی گفت: هیچ ملامتی نباید انسان را از راهی که می‌رود، سست کند، باید احساس غرور و افتخار به راه و هدفمان داشته باشیم زیرا این کار می‌تواند انسان را بانشاط نگه دارد.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول