اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت کرمانشاه خبر داد

هوشمندسازی کارت‌های بازرگانی در استان کرمانشاه

رئیس سازمان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه کارت‌های هوشمند را جایگزین کارت‌های دفترچه‌ای می‌کند.

هوشمندسازی کارت‌های بازرگانی در استان کرمانشاه

جهانگیر شاهمرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: همزمان با روز ملی شدن صادرات و مراسم تجلیل از صادر کنندگان نمونه استان کرمانشاه از کارت هوشمند بازرگانی رونمایی شد.

وی افزود: از این به بعد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با راه‌اندازی و بهره‌برداری سامانه کارت هوشمند بازرگانی، کارت‌های دفترچه‌ای را تعویض و کارت‌های هوشمند را جایگزین آن خواهد کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از اهداف این کار به ایجاد وحدت و یکپارچه‌سازی فرآیندهای مرتبط با کارت بازرگانی اشاره کرد و اذعان داشت: کاهش زمان در گردش عملیات‌های تجار فرامرزی از دیگر فواید این کار است.

شاهمرادی متذکر شد: فرهنگ‌سازی و ترغیب فعالان اقتصادی با استفاده از تجارت الکترونیکی، افزایش امنیت، رعایت محرمانگی و جلوگیری از سوء استفاده‌ها، افزایش رضایت‌مندی دارندگان کارت بازرگانی و بهبود فضای کار از دیگر مزایای هوشمندسازی کارت‌های بازرگانی به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/2700/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول