اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهرود:

حرکت صنعت برق استان سمنان رو به جلو است

امام جمعه شاهرود حرکت صنعت برق را به روشنی رو به جلو دانست و بر تقویت این صنعت در استان سمنان تأکید کرد.

حرکت صنعت برق استان سمنان رو به جلو است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی برق منطقه‏ای سمنان، در این دیدار که به مناسبت هفته بسیج و با حضور مدیرعامل، بسیجیان پایگاه‎های بسیج شهید عباسپور و بقیةالله اعظم (عج) و جمعی از معاونان و مدیران شرکت برق منطقه‎ای سمنان به انجام رسید.

حجت‎الاسلام محمود ترابی، امام جمعه شاهرود با اشاره به تحولات بسیار خوبی که در صنعت برق کشور و استان سمنان به وجود آمده است، گفت: ما در اوایل انقلاب به شدت با کمبود انرژی الکتریکی مواجه بودیم و امروز به همت کارکنان متعهد و متخصص صنعت برق به جایگاهی رسیده‎ایم که برق تولیدی کشور صادر می‎شود.

امام جمعه شاهرود همچنین وجود نیروهای بسیجی در شرکت برق منطقه‎ای سمنان را یکی از عوامل موفقیت این شرکت در مسیر خدمت به مردم عنوان کرد و یاد و خاطره زنده‎یاد حسن مسلمی، مدیرعامل فقید این شرکت را گرامی داشت و وی را مدیری بسیجی دانست که خدمات خوبی را به کشور و استان سمنان ارائه کرد.

سیدعلی‎اکبر صباغ، مدیرعامل شرکت برق منطقه‎ای سمنان نیز در این دیدار با گرامیداشت هفته بسیج، وجود روحیه بسیجی در میان مدیران و کارکنان این شرکت همراه با تعهد و تخصص که در خدمت به مردم تجلی پیدا می‎کند را عامل اصلی موفقیت شرکت برق منطقه‎ای سمنان در عرصه خدمت به مردم استان سمنان دانست.

صباغ اجرای پروژه‎‎های مهمی نظیر نیروگاه شهید بسطامی شاهرود، پست 400 کیلوولت شاهرود و میامی، احداث خط 400 کیلوولت شاهرود به استان گلستان و همچنین چندین پروژه در بخش فوق توزیع و پروژه‎های در دست اقدام در شرق استان سمنان را بخشی از فعالیت‎های شرکت برق منطقه‎ای سمنان در شهرستان‎های شاهرود و میامی دانست که تأثیرات بهره‎برداری از آنها فرااستانی بوده و زیرساخت مناسبی را برای توسعه منطقه و استان فراهم آورده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‎ای سمنان همچنین با تجلیل از مقام شامخ شهیدان به خصوص کارکنان شهید شرکت برق منطقه‎ای سمنان یاد و خاطره سردار شهید بسطامی که از فاتحان سوسنگرد بوده و نیروگاه سیکل ترکیبی شاهرود نیز که به نام این شهید نام‌گذاری شده است را گرامی داشت.

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول