اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اعلام کرد

تجهیز ماشین‌آلات در طرح راهداری زمستانی آذربایجان غربی

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: 483 دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین برای اجرای طرح راهداری زمستانی در جاده‌های آذربایجان غربی اعزام می‌شوند.

تجهیز ماشین‌آلات در طرح راهداری زمستانی آذربایجان غربی

ارسلان شکری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: حدود 12 هزار و 900 کیلومتر انواع راه‌ها اعم از بزرگراه، اصلی، فرعی و روستایی در آذربایجان غربی وجود دارد.

وی ادامه داد: به طور جامع طرح زمستانه راه‌ها که روز یک‌شنبه جلسه کشوری برگزار شده اجرایی می‌شود و ماشین‌‌آلات به راهدارخانه‌ها اعزام خواهند شد و فعلا هیچ‌گونه راه مسدود در آذربایجان غربی وجود ندارد.

شکری یادآور شد: اخیرا در تعدادی از شهرستان‌ها از جمله چالدران، تکاب و مناطق سیلوانای ارومیه شاهد بارش برف بوده که راهداران با نمک‌پاشی در راه‌ها برای بازگشایی مسیر حضور یافته و در این زمینه هیچ مشکلی وجود نداشته است.

وی اعلام کرد: 29 راهدار خانه ثابت و 15 راهدارخانه سیار و استیجاری در آذربایجان غربی موجود است که از 15 آذر عملیات راهداری آغاز شده و اکیپ‌ها و 483 دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین اعزام خواهند شد.

شکری خاطرنشان کرد: 20 هزار تن ذخیره نمک زمستانی وجود دارد که به راهدارخانه‌ها و مناطق مورد نیاز حمل و هم اکنون ذخیره شده است و به تبع آن ماسه‌ای که با نمک مخلوط می‌شود بالای 40 هزار تن است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر هیچ‌گونه جاده‌ای در آذربایجان غربی مسدود نیست و بازدیدهای میدانی از طریق پلیس راه و راهداران انجام می‌شود.

معاون راهداری راه و شهرسازی آذربایجان غربی افزود: در صورتی‌که کوچکترین موردی وجود داشته باشد از طریق مدیریت راه‌های استان با هماهنگی پلیس راه اعلام شده تا از طریق صدا و سیما به مردم اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام/61005/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول