اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

بسیج ضامن اقتدار و عزت ایران اسلامی است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بسیج ضامن اقتدار و عزت ایران اسلامی و خار چشم دشمنان است.

بسیج ضامن اقتدار و عزت ایران اسلامی است

اسماعیل کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی زمانی که به رهبری مرجعیت معظم شیعه به‌ویژه بنیانگذار کبیر انقلاب و حضور همه ملت ایران به پیروزی رسید، معادلات بسیاری را در سطح بین‌المللی برهم زد.

وی تصریح کرد: زمانی که انقلاب به پیروزی رسید، کشورهای غربی که درک درستی از شرایط داخلی ایران و حتی جهان اسلام نداشتند، تصور نمی‌کردند که مردمی با دست‌های خالی حکومتی سرسپرده و مجهز به انواع سلاح‌های پیشرفته را سرنگون کرده و حکومتی دینی را در کشورشان مستقر کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: کشورهای غربی در طول دوران ستمشاهی حمایت بسیاری از رژیم طاغوت داشته و تا آخرین دقیقه برای حفظ آن تلاش می‌کردند اما ملت ایران تحت هدایت‌های مرجعیت شیعه در برابر آنان ایستادگی کرد و حکومت ظالم و سرسپرده غرب را سرنگون کردند.

کوثری ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشورهای غربی تصور نمی‌کردند مردم ما بتوانند در برابر تهدیدها و توطئه‌های مختلف به‌ویژه جنگ تحمیلی و همچنین تحریم‌های گسترده اقتصادی مقاومت کنند اما مردم با روحیه ولایت‌مداری و بسیجی خود تاکنون در برابر تمام دشمنی‌ها و کینه‌ها مقاومت کرده‌اند.

وی تاکید کرد: در تمام موفقیت‌ها و پیروزی‌های سه دهه اخیر، بسیجیان نقش بسیار تاثیرگذاری داشته و هر کجایی که بسیج ورود پیدا کرده، موفقیت‌های بسیار بزرگی نصیب کشورمان شده است.

بسیج خار چشم دشمنان اسلام و ایران است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: بسیج ضامن عزت و اقتدار ایران اسلامی است و تا زمانی که ایران اسلامی از برکت حضور ولایت و شجره طیبه بسیج بهرمند است هیچ قدرتی توان تعرض و ضربه زدن به انقلاب و کشورمان را نخواهد داشت.

کوثری در پایان اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب به خوبی این واقعیت را درک کرده‌اند و به همین دلیل بسیج و بسیجی خار چشم دشمنان ایران هستند.

انتهای پیام/2302/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول