اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم مطرح کرد

پرداخت وام‌ خودکفایی به 50 مددجوی طارم‌/‌ 2 میلیارد‌ ریال اعتبار هزینه شد‌

مدیر کمیته امداد امام خمینی طارم با بیان اینکه طی هفت ماهه گذشته به 50 مددجوی طارمی وام خودکفایی پرداخت شده، گفت: برای پرداخت این وام‌ها 2 میلیارد و 630 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

پرداخت وام‌ خودکفایی به 50 مددجوی طارم‌/‌ 2 میلیارد‌ ریال اعتبار هزینه شد‌

عمران صفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کمیته امداد به منظور حمایت از خانواده‌های زیرپوشش این نهاد اقدامات مختلفی را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد یکی از رویکردهای اساسی کمیته امداد در دهه چهارم فعالیت این نهاد است، اضافه کرد: یکی از اقداماتی که به صورت جدی توسط این نهاد دنبال می‌شود، توانمندسازی خانواده‌ها از طریق اشتغالزایی است.

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم در اشتغالزایی برای مددجویان توانمندسازی آنها است، تصریح کرد: ارتقای عزت نفس، ورود مددجویان به چرخه اشتغال و کاهش وابستگی آنها به امداد از اهدافی است که این نهاد در سیاست‌های خود دنبال می‌کند.

این مسئول در ادامه با اشاره به نحوه اشتغالزایی برای مددجویان ابراز داشت: اشتغالزایی برای مددجویان از طریق اجرای طرح‌های اشتغال عملی می‌شود.

صفری با تاکید بر اینکه با بسترسازی صورت گرفته امکان ایجاد شغل برای مددجویان در رشته‌های شغلی مختلف فراهم شده، افزود: کشاورزی، دامداری، دامپروری، مشاغل خانگی، صنایع‌دستی و... از عمده مشاغل ایجاد شده توسط این نهاد است.

وی همچنین با اشاره به اینکه طرح‌های اشتغالزایی با در نظر گرفتن علاقه‌مندی مددجویان و بر اساس شرایطی که داشتند، اجرایی شده، تصریح کرد: قبل از اشتغالزایی برای مددجویان استعدادهای آنها شناسایی شده و بر این اساس اقدام به اجرای طرح‌ها می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این نهاد در سال‌جاری اضافه کرد: کمیته امداد با توجه به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» نامگذاری شده، اقدامات مختلفی را در اشتغالزایی مددجویان با توجه به منابع اعتباری موجود انجام داده است.

این مسئول با بیان اینکه طی هفت ماهه گذشته به 50 مددجوی طارمی وام خودکفایی پرداخت شده، اذعان داشت: برای پرداخت این وام‌ها 2 میلیارد و 630 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی همچنین به برگزاری دوره‌های آموزشی اشتغال برای مددجویان اشاره داشت و متذکر شد: این دوره‌ها قبل از پرداخت وام‌های اشتغال و بر اساس استعدادهای مددجویان برگزار شده است.

انتهای پیام/73005/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول