اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار تهران در آیین معارفه فرماندار جدید پاکدشت:

فعالیت‌ جریان‌ها‌ی مختلف‌ برای انتخاب فرمانداران استان تهران/شایسته‌ترین افراد‌‌ منصوب شد‌ند‌

استاندار تهران با اشاره به فعالیت‌ جریان‌ها و گروه‌های مختلف‌ برای انتخاب فرماندار در استان گفت: ‌با تلاش مجموعه استانداری تهران افراد شایسته‌ای برای مسئولیت فرمانداری‌های استان تهران منصوب شدند.

فعالیت‌ جریان‌ها‌ی مختلف‌ برای انتخاب فرمانداران استان تهران/شایسته‌ترین افراد‌‌ منصوب شد‌ند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران،‌ سید‌حسین هاشمی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار قدیم و جدید شهرستان پاکدشت که با حضور جمعی از مسئولان استان تهران‌ در سالن 9 دی فرمانداری شهرستان پاکدشت برگزار شد، با اشاره به مذاکرات ژنو اظهار داشت: کشورهای عضو 1+5 که کشورهای دارای حق وتو هستند با وجود یکپارچه خود به بررسی مسائل هسته‌ای ایران پرداختند.

استاندار تهران با اشاره به عملکرد کشورهای دارای حق وتو عنوان کرد: با تامل در عملکرد کشورهای دارای حق وتو مشاهده می‌کنیم که آنها طی دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در هیچ برهه‌ای از این امتیاز به نفع مردم غیور ایران اسلامی استفاده نکردند اما دیدیم که به لطف خداوند متعال و با ایستادگی و مقاومت ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی که برگرفته از دین مبین اسلام و فرهنگ واقعه عاشوراست حق وتویی را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند که طی آن عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران برای جهانیان به اثبات رسید.

وی خاطر نشان کرد: حضور یکپارچه مسئولان 6 کشور قدرتمند جهان که بعضاً برای مسائل کشور خود طرح‌های سالانه تعریف می‌کنند برای مذاکره با ایران، به سرعت خودشان را به ژنو رساندند و این طی دو روز به بررسی پیشنهادات و پیش‌نویس‌ها پرداخته و با ایران اسلامی به مذاکره پرداختند که این نشان از عزت، شرافت و اقتدار ایران اسلامی دارد.

هاشمی اتخاذ و همدلی را عامل اصلی پیشرفت دانست و گفت: به همه فرمانداران تاکید کرده‌ام که تعامل و همکاری شایسته‌ای با تمام جریانات و گروه‌های سیاسی فعال در شهرستان‌ها داشته باشند.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه شایسته‌ترین افراد برای فرمانداری شهرستان‌های استان تهران منصوب شده‌اند، خاطر‌نشان کرد: انتخاب، انتصاب و معرفی فرماندار، پروسه‌ی ویژه‌ای به همراه دارد که با نهایت دقت و بررسی فرمانداران شایسته‌ای برای فرمانداری‌های شهرستان‌های استان تهران انتخاب و این پروسه به خوبی سپری شد.

وی در ادامه با اشاره به وجود سلیقه‌های مختلف در شهرستان‌های استان تهران تاکید کرد: در شهرستان‌های مختلف شاهد فعالیت‌های جریان‌ها و گروه‌های مختلفی هستیم که هر کدام برای انتخاب فرمانداران تلاش می‌کنند که این مهم انتخاب فرمانداران را سخت و دشوار کرده است اما به لطف خدا و با تلاش مجموعه استانداری تهران افراد شایسته‌ای برای مسئولیت فرمانداری‌های استان تهران منصوب شده‌اند.

استاندار تهران با اشاره به حضور به موقع مردم شریف ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف انقلاب عنوان کرد: مردم فهیم و غیور ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف نظام پایبندی خودشان را به انقلاب اسلامی به رخ جهانیان کشاندند و در هر برهه‌ای که مسئولان به مردم اعتماد کردند، نتیجه درخشان آن را شاهد بودیم.

سید حسین هاشمی با اشاره به نامگذاری سال‌جاری از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تصریح کرد: مردم غیور ایران اسلامی با حضور آگاهانه و پرشور و نشاط خود در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 24 خردادماه سال‌جاری به‌حق حماسه سیاسی را رقم زدند و حال مسئولان باید تمام تلاش خود را برای تحقق حماسه اقتصادی به کار ببندند.

این گزارش حاکی است، در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان پاکدشت از تلاش‌های قربانعلی مقبلی که نزدیک به 5 سال مسئولیت فرمانداری شهرستان پاکدشت را بر عهده داشت تجلیل به عمل آورد و علیرضا قاسمی‌فرزاد به عنوان فرماندار جدید شهرستان پاکدشت معرفی شد.

گفتنی است، علیرضا قاسمی‌فرزاد پیش از این مسئولیت فرمانداری شهرستان پاکدشت و معاونت سیاسی‌ استانداری همدان را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/2462/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول