اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی با حضور استاندار تهران

فرماندار پاکدشت معرفی شد

علیرضا قاسمی‌فرزاد طی مراسمی با حضور استاندار تهران به عنوان فرماندار شهرستان پاکدشت معرفی شد.

فرماندار پاکدشت معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب تهران، عصر امروز علیرضا قاسمی‌فرزاد طی مراسمی با حضور استاندار تهران به عنوان فرماندار شهرستان پاکدشت معرفی شد.

آیین معارفه فرماندار جدید شهرستان پاکدشت طی مراسمی با حضور سید حسین هاشمی، استاندار تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن لزومی، امام جمعه پاکدشت، فرهاد بشیری، نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانداری تهران و مجموعه شهرستان پاکدشت برگزار شد.

استاندار تهران طی سخنانی در این مراسم با اشاره به حضور پرشور و حماسه ملت ایران در انتخابات 24 خرداد سال‌جاری، اظهار داشت: ملت غیور ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشور حماسه، اقتدار و شرافت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

سید حسین هاشمی با اشاره به استقامت ملت ایران در برابر تحریم‌ها، عنوان کرد: مقاومت و ایستادگی ملت ایران موجب شد تا نشست‌های متعددی که در راستای انرژی هسته‌ای ایران اسلامی برگزار می‌شد، نتیجه‌بخش شده و موفقیت‌های شایسته‌ای را برای ایران اسلامی به ارمغان بیاورد.

 قربانعلی مقبلی نیز به مدت نزدیک به 5 سال مسئولیت فرمانداری شهرستان پاکدشت را بر عهده داشت که طی این مراسم از تلاش‌ها و خدمات وی تقدیر به عمل آمد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد، فرماندار شهرستان پاکدشت نیز مسئولیت‌هایی همچون فرمانداری شهرستان دماوند و معاونت سیاسی انتظامی استانداری همدان را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/2462/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول