اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 20 امتیاز از 8 بازی

امید شهرداری یاسوج به پلی‌اف لیگ برتر راه یافت/ فرار گهر از شکست خانگی در وقت اضافه

مربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: با کسب 20 امتیاز از هشت بازی حضور تیم فوتبال امید شهرداری یاسوج در مرحله پلی‌اف برای حضور در لیگ برتر امیدهای کشور مسجل شد.

امید شهرداری یاسوج به پلی‌اف لیگ برتر راه یافت/ فرار گهر از شکست خانگی در وقت اضافه

جواد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: امروز بازی بسیار سنگینی را در برابر تیم فوتبال گهر دورود برگزار کردیم.

مربی جوان تیم فوتبال امید شهرداری یاسوج افزود: در حالی که در دقیقه 48 بازی 10 نفره شدیم اما توانستیم با دو گل تا دقیقه 90 حریف سرسخت خود را شکست دهیم.

وی ادامه داد: اما در وقت‌های اضافه بازی داور میدان با اشتباهاتی که داشت موجب شد تا دو گل از حریف خود در دقایق انتهایی دریافت کنیم و این‌گونه تیم گهر دورود از یک شکست خانگی نجات یابد.

رضایی با تبریک به همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص هواداران شهرداری یاسوج به خاطر مسجل شدن حضور این تیم در مرحله پلی‌اف لیگ برتر امیدهای کشور ابراز داشت: با 20 امتیاز از هشت بازی در صدر جدول قرار داریم و هیچ تیمی به این امتیاز دست نخواهد یافت.

مربی جوان تیم فوتبال امید شهرداری یاسوج در پایان با تبریک به مدیریت شهرداری یاسوج به خصوص جاوید مدیرعامل تیم، عنوان کرد: حمایت‌های بی‌شائبه کادر مدیریتی عامل اصلی پیروزی‌های پی در پی این تیم در فوتبال امیدهای کشور است.

انتهای پیام/2571/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول