اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشهد خواستار شد

آمادگی کامل مناطق شهرداری برای فصل بارندگی و سرما

شهردار مشهد گفت: شهرداران مناطق باید با برنامه‌ریزی‌های لازم آمادگی رویارویی با مشکلات احتمالی فصل سرما را داشته باشند تا شهروندان، اختلالی در زندگی روزمره خود احساس نکنند.

آمادگی کامل مناطق شهرداری برای فصل بارندگی و سرما

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید صولت مرتضوی عصر امروز در جلسه شورای شهرداران شهرداری مشهد اظهار داشت: انجام تکالیف و وظایف، رسیدگی به امور مردم و توجه به مشکلات و خواسته‌های همکاران و همچنین خستگی‌ناپذیری، از مهم‌ترین وظایف شهرداران مناطق است.

وی با اشاره به در پیش بودن فصل بارندگی و سرما، اظهار کرد: شهرداران مناطق باید با برنامه‌ریزی‌های لازم آمادگی رویارویی با مشکلات احتمالی فصل سرما را داشته باشند تا شهروندان، اختلالی در زندگی روزمره خود احساس نکنند.

شهردار مشهد همچنین از شهرداران مناطق خواست تا ضمن پاسخ‌گویی شفاف و به ‌موقع به مکاتبات اداره‌ها و نهادها، تلاش خود را برای تعامل بیشتر و بهتر با سایر نهادهای دولتی سطح شهر به کار گیرند.

مجید پیراسته، مشاور و رئیس حوزه شهردار  مشهد نیز در این جلسه با تبریک هفته بسیج، خادمی امام رضا(ع) در مدیریت شهری مشهد را افتخار بزرگی برای خود دانست و گفت: امیدوارم بتوانیم با همت مضاعف و همراهی و تلاش مدیران شهرداری، در راستای خدمت بیشتر به زائران و مجاوران پایتخت معنوی ایران اسلامی گام برداریم.

وی با بیان اینکه مدیران مناطق در خط مقدم جبهه خدمت‌رسانی به مردم قرار دارند، افزود: یکی از مهم‌ترین مسائل تاکید شده در دوره مدیریت جدید شهرداری، بحث‌های ارزش‌مدارانه است که تکریم ارباب‌رجوع از مهم‌ترین آن‌هاست که باید به‌صورت ویژه رعایت شود.

انتهای پیام/2202/ک20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول