اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ساخت دو مجموعه تلویزیونی در دستور کار اداره کل امور اجتماعی استانداری البرز

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز از ساخت دو مجموعه تلویزیونی هویت و مرهم با هدف معرفی چهره‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی کشور و ساکن در این استان و همچنین آگاهی‌بخشی افراد نسبت به معضلات اجتماعی به صورت جدی خبر داد.

ساخت دو مجموعه تلویزیونی در دستور کار اداره کل امور اجتماعی استانداری البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری البرز، حمیدرضا عسگری مورودی افزود: استراتژی و راهبرد اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و استعدادهای فرهنگی استان با رویکردی بومی است؛ بنابراین این اداره کل در حوزه امور اجتماعی پا را فراتر نهاده و با استفاده از پتانسیل‌های حوزه رسانه تولید دو مجموعه « مرهم» و « هویت» را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه اکثر چهره‌های شاخص کشور در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی در این استان حضور دارند، تأکید کرد: این چهره‌ها باید به نوعی از بستر رسانه معرفی شوند.

عسگری مورودی ادامه داد: در مجموعه هویت که طرح آن به مرکز سیمای البرز ارائه داده شده است قصد داریم با رویکردی جدید و با اطلاع‌رسانی به معرفی هویت‌های موجود در این استان بپردازیم.

این مسئول یادآور شد: مجموعه مرهم نیز با هدف آگاهی‌بخشی به اقشار مختلف جامعه به تحلیل و واکاوی آسیب‌های اجتماعی می‌پردازد، آسیب‌هایی که به جهت ناآگاهی افراد روی می‌دهد و هزینه‌های جبران ناپذیری را به جامعه و خانواده‌ها تحمیل می‌کند.

عسگری مورودی افزود: طرح مذکور به مرکز سیمای البرز ارائه شده است و به صورت جدی به دنبال آغاز تولید آن هستیم اما مشکل بودجه و کمبود اعتبار کمی روند آن را با کندی و وقفه مواجه کرده است.

انتهای پیام/2302/ک/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول