اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمان اصفهانی فوتبال‌دستی کشور:

فدراسیون انجمن‌های ورزشی اهمیتی به رشته فوتبال‌دستی نمی‌دهد

قهرمان اصفهانی فوتبال‌دستی کشور گفت: فدراسیون انجمن‌های ورزشی اهمیتی به رشته فوتبال‌دستی نمی‌دهد.

فدراسیون انجمن‌های ورزشی اهمیتی به رشته فوتبال‌دستی نمی‌دهد

عماد عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بسیاری از افراد نمی‌دانند که فوتبال‌دستی یک رشته ورزشی است و مسابقات برون مرزی دارد.

وی با بیان اینکه در اصفهان سالن‌های زیادی میز فوتبال‌دستی دارند، تصریح کرد: این رشته در این سالن‌ها انجام می‌شود اما تنها یک سالن میز استاندارد این رشته را دارد و همین مساله جذب علاقه مندان به رشته فوتبال‌دستی را مشکل کرده است.

قهرمان فوتبال‌دستی کشور با ابراز گلایه از بی‌توجهی فدراسیون به این رشته تاکید کرد: فدراسیون انجمن‌های ورزشی اهمیت زیادی به این رشته نمی‌دهد، اما مسئول کمیته فوتبالدستی تلاش‌های زیادی را انجام می‌دهد تا فوتبال‌دستی شرایط یک رشته ورزشی را پیدا کرده و مسابقات داخلی در تمام رده‌های سنی به طور منظم برگزار شود.

وی با اشاره به حضورش در مسابقات جهانی فوتبال‌دستی مالزی ادامه داد: من در تمام انتخابی‌های گذشته تیم ملی توانستم به عضویت این تیم در بیایم، اما به دلیل اینکه سرباز بودم، امکان حضور در رقابت‌های برون مرزی را پیدا نکردم تا مسابقات فابربال مالزی اولین تجربه برون مرزیم باشد.

عزیزی ادامه داد: کمیته فوتبال‌دستی با جذب اسپانسر هزینه بلیط هواپیما و هتل مسابقات جهانی مالزی را تامین کرد، اما هزینه تغذیه و ورودی مسابقات را خودمان پرداخت کردیم.

انتهای پیام/63006/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول