اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کردستان:

فرهنگیان نیت دشمن در حمایت از فرقه‌های ضاله را فاش کنند

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کردستان تصریح کرد: وظیفه این سازمان فاش کردن نیات دشمنان قسم‌خورده دین محمدی برای نشان دادن چهره‌ای خشن از اسلام ناب است.

فرهنگیان نیت دشمن در حمایت از فرقه‌های ضاله را فاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حسن عسگری ظهر امروز در نشست بصیرتی مقابله با فرقه‌های انحرافی در محل اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: سازمان بسیج فرهنگیان به عنوان متولی این برنامه شناخته می‌شود.

وی از تدارک سلسله نشست‌های بصیرتی در سطح استان در این هفته خبر داد و افزود: برخی از این جلسات برگزار و بقیه نیز در روزهای آینده در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرمانده بسیج فرهنگیان کردستان اظهار کرد: با توجه به تهدیدهایی که از سوی فرقه‌های انحرافی به ویژه وهابیت متوجه جهان اسلام بوده این نشست‌ها طراحی شده است.

عسگری با ابراز تأسف از اینکه دشمنان اسلام تواسنته‌اند در میان سردمداران اینگونه فرقه‌ها نفوذ کنند گفت: قصد آنها نشان دادن چهره‌ای نامطلوب از اسلام به جهانیان است.

وی با بیان اینکه این فرقه‌ها به عنوان آلت دست دنیای استکبار قرار گرفته‌اند تصریح کرد: امروز شاهد صدور فتاوایی از جانب این فرقه‌ها هستیم که هیچ سنخیتی با اسلام ناب محمدی ندارند.

فرمانده بسیج فرهنگیان کردستان با اشاره به برنامه‌های این سازمان به منظور مقابله با فرقه‌های ضاله گفت: دعوت از کارشناسان و نخبگان دینی و اهل فن برای روشنگری یکی از اقدامات ما است.

عسگری افزود: این آموزش‌ها می‌تواند در راستای آشنایی هر چه بیشتر مردم متدین استان با اهداف و نیات پلید این فرقه‌ها و دست‌هایی که در پشت پرده از آنها حمایت می‌کنند، تأثیرگذار باشد.

وی با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش باید به عنوان حلقه واسط میان کارشناسان و عموم مردم عمل کند گفت: فرهنگیان باید این قضیه که اسلام سنخیتی با این گروه‌ها ندارد را به خوبی تبیین کنند.

فرمانده بسیج فرهنگیان کردستان تصریح کرد: همچنین وظیفه این سازمان فاش کردن نیات دشمنان قسم‌خورده دین محمدی برای نشان دادن چهره‌ای خشن از اسلام ناب است.

عسگری در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم زمینه بهره‌مندی امت واحده اسلامی از آگاهی و بصیرت به منظور مقابله با توطئه دشمنان فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول