اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی:

دولت یازدهم اعتقادی به تشکل‌ و حزب‌گرایی ندارد

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به روند کند انتخاب استانداران و مسئولان استانی می‌توان به این نتیجه رسید که این دولت به تشکل و حزب‌گرایی اعتقاد چندانی ندارد.

دولت یازدهم اعتقادی به تشکل‌ و حزب‌گرایی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، طه هاشمی ظهر امروز در پنجمین نشست ادواری اعضای شورای مرکزی و هیئت موسس اعتدال و عقلانیت در مشهد اظهار کرد: برای پایداری جریان اعتدال باید آن را تبدیل به یک گفتمان کرد تا از خطرات احتمالی در امان بماند.

وی دو طیف چپ و راست افراطی را دو طیف خطرناک برای بقای مفهوم اعتدال و عقلانیت در کشور دانست و تصریح کرد: با گذشت 100 روز از آغاز به کار دولت مرزبندی‌های دو طیف چپ و راست افراطی شروع شده است و اینگونه حرکات باعث به خطر افتادن مفهوم بلند اعتدال و اعتدال‌گرایی در کشور می‌شود‌.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی اعتدال را مفهومی اسلامی در شاکله حکومت علوی دانست و تصریح کرد: بنابر نص احادیث و روایات حکومت باید در خدمت ارزش‌های دینی باشد؛ در حالی که در دولت گذشته شاهد فدا شدن برخی ارزش‌ها بودیم.

هاشمی اظهار کرد: تمامی طیف‌هایی که معتقد به نظام هستند و در چارچوب اعتدال و عقلانیت قرار می‌گیرند، فارغ از هر دیدگاه و مرامی باید با هم متحد شوند.

رئیس شورای عالی ارتباطات و اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: یک تشکل منسجم و قوی در حوزه سیاسی باید در تمامی حوزه‌ها نیرو داشته باشد؛ از این رو جبهه اعتدال و عقلانیت به عنوان نماینده اقشار اعتدالی در خراسان باید لیست خود را برای ارائه به تهران معرفی کند.

وی ضمن انتقاد شدید از عدم معرفی استاندار جدید برای خراسان رضوی گفت: بی‌توجهی به استان خراسان جفا در حق تمام ایران است زیرا مشهد پایتخت معنوی و قبله دل‌های 75 میلیون ایرانی در سراسر کشور بوده و اگر به این استان کم‌توجهی شود اثرات نامطلوب آن گریبان تمام کشور را خواهد گرفت.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول