اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه گهر دورود:

این برد را به هواداران تبریک می‌گویم

مدیرعامل باشگاه گهر دورود گفت: این برد را به همه هواداران تیم گهر دورود تبریک می‌گویم.

این برد را به هواداران تبریک می‌گویم

  اسماعیل حیدرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دورود گفت: مدتی است، مجموعه مدیریت باشگاه گهر پیگیر رفع مشکلات تیم و ساماندهی به آنها است و خدا را شکر خبرهای خوبی را شاهد بودیم و بازیکنان روحیه خوبی گرفته بودند و توانستیم دومین پیروزی پی‌درپی خود را در ورزشگاه تختی جشن بگیریم.

وی افزود: اینجا جا دارد، از کادر فنی در رأس آن آقای احمدزاده، کادر سرپرستی و بازیکنان که در این مدت با وجود مشکلات بسیار تحمل کردند، تشکر کنم و این برد را به همه هواداران تبریک می‌گویم که در این مدت جانانه از تیم خود حمایت کردند، اما توقع داریم که با حضور گسترده‌شان ورزشگاه را پر کنند به نحوی که حتی جای سوزن انداختن نباشد.

حیدرپور ادامه داد: در آن سالی که به لیگ برتر صعود کردیم، ابتدای فصل هم چند نتیجه ضعیف کسب کردیم، اما در ادامه توانستیم، با حمایت همین هواداران شرایط خوبی کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه گهر دورود تصریح کرد: پس از رایزنی‌هایی که در چند روز گذشته انجام شد، مساعدت و همکاری ناظر محترم همچنین مهندس عابدینی و هیئت مدیره مبلغی برای هزینه‌های جاری و سفرها در نظر گرفته شد که از آن مبلغ مقداری جزئی به عنوان پاداش برد در دو بازی گذشته به بازیکنان پرداخت شد.

حیدرپور ادامه داد: شرایط بسیار حساسی است، امیدوارم مسئولان محترم استانی و همچنین نماینده شهرستان دورود از این تیم که در وضعیت روحی بسیار خوبی قرار دارد، حمایت کنند، تا مشکلات مالی برطرف شود و بتوانیم در همین هفته مبالغی با عنوان 20 درصد قرار داد بازیکنان به آنها پرداخت کرد.

وی ادامه داد: باید از تلاش‌های ناظر محترم همچنین مهندس عابدینی و آقای بهزادی عضو هیئت مدیره باشگاه تشکر کنم که در این شرایط به تیم گهر کمک می‌کنند و امیدوار هستیم، مراحل فروش امتیاز تیم به استانداری عملی شود و این تیم به مردم شهرستان دورود هدیه شود، همچنین باید از زحمات مهندس بازوند استاندار لرستان نیز تشکر کنم،ایشان استانداری ورزش‌دوست هستند که در فصل قبل هم در لیگ برتر همیشه پیگیر نتایج تیم گهر بودند، حتی ایشان یکی از تماشاگران ویژه بازی دور رفت گهر مقابل پرسپولیس بودند.

حیدرپور اضافه کرد: ایشان به عنوان یک لرستانی حامی تیم گهر رهنمون‌های خوبی می‌کردند که امیدواریم با حمایت ایشان در فصل پیش از مشکلات تیم گهر کاسته شود.

مدیرعامل باشگاه گهر دورود در پاسخ با سئوال خبرنگار فارس مبنی بر احیای تیم خیبر در خرم‌آباد، اظهار داشت: به هر حال خوشحال می‌شویم که فوتبال در استان لرستان رونق بگیرد و هر چقدر که تیم‌های لرستانی قدرتمند شوند، به پویایی و نشاط فوتبال لرستان کمک می‌شود.

انتهای پیام/2304/ق40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول