اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان خبر داد

خسارت یک‌میلیارد تومانی سیل به تاسیسات شبکه توزیع برق گیلان

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: در سیل اخیر بیش از یک میلیارد تومان به تاسیسات شبکه توزیع برق خسارت وارد شده است.

خسارت یک‌میلیارد تومانی سیل به تاسیسات شبکه توزیع برق گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جمشید طالبی ظهر امروز در جلسه شرکت توزیع برق گیلان آخرین وضعیت خسارت‌های وارده به تاسیسات برق استان را مورد بررسی قرار داد.

وی اظهار کرد: به دنبال تغییر شرایط جوی، طوفان و بارش شدید باران و جاری شدن سیل و طغیان رودخانه‌ها در تاریخ 25، 29 و 30 آبان امسال، به تاسیسات شبکه توزیع برق در برخی از نقاط استان خساراتی وارد شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان، این خسارات را در 18 شهر استان ذکر کرد و افزود: در مجموع به بیش از 39 هزار متر شبکه فشار ضعیف و متوسط و تعداد 9 دستگاه ترانسفورماتور توزیع برق در مناطق روستایی و شهری آسیب وارد شده است.

وی ادامه داد: طبق برآوردهای انجام شده مبلغ کل خسارات وارده 11 هزار و 23 میلیون ریال است.

به گفته طالبی، با پیگیری و تلاش مدیران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق گیلان در شهرهای مطروحه، تمام گروه‌های اتفاق‌های شرکت توزیع برق پس از قطع بارندگی و فرونشستن آب نقاط آسیب‌دیده را شناسایی کردند.

وی یادآور شد: گروه‌های مذکور نسبت به برطرف شدن مشکل به صورت موقت «کابل‌های خودنگه‌دار» و دائم اقدام کردند تا مشترکان در این مناطق از نعمت روشنایی برق بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/2300/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول