اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خبر داد

اختصاص 3 میلیارد تومان کمک بلاعوض برای سازندگی و محرومیت‌زدایی خراسان رضوی

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: 3 میلیارد تومان کمک بلاعوض برای محرومیت‌زدایی و بازسازی اماکن مذهبی و خانه‌های روستایی استان خراسان رضوی اختصاص یافت.

اختصاص 3 میلیارد تومان کمک بلاعوض برای سازندگی و محرومیت‌زدایی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار غلامرضا احمدی ظهر امروز در دیدار جمعی از بسیجیان و فرماندهان سپاه امام رضا (ع) با آیت‌الله واعظ طبسی اظهار کرد: بسیج مظهر ابهت و عظمت ملت ایران در کلام رهبری است.

احمدی افزود: از جمله دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی، ناتو و شبیخون فرهنگی است که این مهم تاکنون در قالب هفت سخنرانی در جمع فرماندهان سپاه و خطبه‌های نماز جمعه ابراز شده است.

وی گفت: قدرت بسیج ناشی از معنویت است، در حال حاضر نزدیک به 15 هزار حلقه صالحین در گروه‌های 20 نفره فعال و ساماندهی شده که قرار است با همکاری آموزش و پرورش استان 15 هزار حلقه جدید دانش‌آموزی در مدارس ایجاد و راه‌اندازی شود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) در ادامه به رتبه سپاه و بسیج استان در سازندگی، اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی اشاره کرد و ادامه داد: 3 میلیارد تومان کمک بلاعوض برای محرومیت‌زدایی و بازسازی اماکن مذهبی و خانه‌های روستایی استان اختصاص یافته است.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول