اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

بسیج یک بسته معرفتی جامع و کارآمد است

امام جمعه دماوند گفت: بسیج تنها یک اسم نیست؛ بلکه یک بسته معرفتی جامع کامل و کارآمد است و همه حوزه‎ها را با هم و یک جا دارد.

بسیج یک بسته معرفتی جامع و کارآمد است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‎الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی بعداز ظهر امروز در دیدار با اعضای حوزه هفت بسیج بانوان حضرت فاطمه (س) و حوزه پنج مردان امام سجاد (ع) در دفتر امام جمعه دماوند بیان کرد: مادران و پدران بسیجی باید فرزندان خود را از کودکی با بسیج و محافل بسیجی آشنا کنند.

وی به اجرای تفکر بسیجی در سوریه اشاره کرد و افزود: همین تفکر در سوریه باعث ایجاد روحیه مقاومت در بین مردم مقابل تکفیری‎ها شده است.

علاءالدینی بسیج و بسیجی را دارای الزامات رفتاری و گفتاری خواند و ادامه داد: بر همین اساس وظیفه سنگینی بر گردن بسیجی در معرفی این نهاد مقدس به دیگران و آشنا کردن همه اقشار و افراد با این حرکت خودجوش مردمی احساس می‎شود.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه لزوم گسترش بسیج اشاره و اظهار کرد: ایشان تأکید کرده‎اند که باید بسیج از انحصار یک سازمان خارج شده و در همه سازمان‎ها و در کل جامعه تسری داده شود.

امام جمعه دماوند در زمینه موفقیت تیم مذاکره‎کننده در ژنو گفت: باید به این تیم قوی که با پشتوانه مقام معظم رهبری قدم به میدان گذاشتند، خسته نباشید و خدا قوت گفت.

وی در ادامه با بیان اینکه ما سیاست چوب و چماق دشمن را تجربه کرده‎ایم، افزود: امیدواریم این توافق که فعلاً فقط روی کاغذ آمده است، در عمل نیز انجام شود و باید در عمل ببینیم چه پیش می‎آید.

علاءالدینی صندلی‎های قدرت و مقام را بر روی خون شهدا استوار دانست و بیان کرد: هر کس به این خون‎ها خیانت کند، بی‎‎تردید شهدا او را از دور بر کنار خواهند کرد.

امام جمعه دماوند ولایت فقیه را مانند پرچم و علم هدایت‎گر در بحران‎‎ها و مواقع سختی و فشار خواند و اظهار کرد: بسیجی افتخارش این است که علاوه بر اینکه به اصل ولایت فقیه ارج می‎دهد، پیرو شخص ولی‎فقیه نیز بوده و تنها در این مسیر گام بر می‎دارد.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه همه باید قدردان و سپاس‎گذار و دعاگوی جان حضرت آیت‎الله العظمی امام خامنه‎ای باشیم که در طول سال‎های پس از جنگ تحمیلی، با هدایت‎های پیامبرگونه خود، کشور را از بروز چندین جنگ در حوزه‎های مختلف نرم، سرد، روانی، افتراق و اختلاف و نیز نظامی نجات داده‎اند.

در این جلسه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، از اعضای شورای حوزه هفت بسیج بانوان حضرت فاطمه (س) تقدیر شد و امام جمعه دماوند نیز با اعطای هدیه‎ای از اعضای این حوزه‎ها تقدیر کرد.

انتهای پیام/2568/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول