اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با درخشش در مسابقات تهران رخ داد

اردبیل نایب قهرمان شمشیر‌بازی بانوان کشور

با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور در تهران تیم شمشیر‌بازی بانوان اردبیل به مقام دوم دست یافت.

اردبیل نایب قهرمان شمشیر‌بازی بانوان کشور

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: اپه ایست‌های دختر اردبیلی با خلق شگفتی، نایب قهرمان شمشیربازی بزرگسالان کشور شدند.

هادی صباغی یادآور شد: مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور بزرگسالان در بخش بانوان که از صبح روز شنبه دوم آذر ماه در محل سالن شهید کلاهدوز مجموعه ورزشی شیرودی تهران جریان داشت، در دومین روز و با مشخص شدن تیم‌های برتر به پایان رسید.

وی عنوان کرد: تیم اپه شمشیربازی اردبیل که به دلیل قرار گرفتن در رده سوم رنکینگ اولیه در دور اول با قرعه استراحت مواجه شده بود، در بازی یک هشتم برابر تیم مازندران قرار گرفت و با کسب برتری 45 بر 39 به مرحله نیمه نهایی مسابقات راه یافت.

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل گفت: در این مرحله تیم اپه اردبیل برابر تیم پرقدرت آذربایجان غربی قرار گرفت و در یک بازی نزدیک و نفس‌گیر با نتیجه 45 بر 42 این تیم را شکست داد و راهی بازی فینال شد.

صباغی تصریح کرد: بازی فینال این رقابت‌‌ها بین تیم‌های اردبیل و همدان برگزار شد و در حالی که تیم اردبیل تا زمان‌های پایانی برابر حریف خود برتری داشت، نهایتاً بازی را با نتیجه 45 بر 43 واگذار کرد و به مدال نقره و نایب قهرمانی مسابقات رضایت داد، همدان قهرمان شد و تیم‌های آذربایجان غربی و اصفهان مشترکاً سوم شدند.

این مسئول ادامه داد: در این رقابت‌ها ترکیب تیم اپه اردبیل که همگی جزو رده سنی جوانان بودند شامل سونیا بی‌نظیر، آرزو قاره‌گوشی، آرزو خیرخواه و سمیه طهماسبی بود و مربیگری این تیم را نیز میترا موشحی عصر برعهده داشت.

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل گفت: رقابت‌های اسلحه سابر از صبح روز سه‌شنبه پنج آذر ماه در همین سالن آغاز خواهد شد. 

انتهای پیام/62001/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول