اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

بسیج خط مقدم دفاع از اسلام و ارزش‌های الهی است

فرمانده سپاه شاهرود گفت: بسیج خط مقدم دفاع از اسلام و ارزش‌های الهی است و این دفاع با بصیرت و معرفت مستحکم بسیجیان تحقق می‌یابد.

بسیج خط مقدم دفاع از اسلام و ارزش‌های الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس مطهری بعد از ظهر امروز در فراخوان گردان‌های عاشورای پایگاه ثارالله حوزه مقاومت بسیج نجف اشرف که در منطقه عمومی حسین‎آباد شهر رودیان برگزار شد، با گرامی‌داشت ایام حزن اهل بیت (ع) و هفته بسیج مستضعفین بیان کرد: بسیج یادگار امام راحل است که برای حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای بلند آن تأسیس شد و از همان ابتدا در خط مقدم جهاد و مبارزه با باطل بود.

وی افزود: بسیجیان این کشور با بصیرت و هوشیاری خود از ابتدای تشکیل بسیج با درک شرایط در خدمت انقلاب و اسلام بودند و تاکنون نیز بر این عهدی که بسته‎اند، استوار ایستاده و خواهند ایستاد.

فرمانده سپاه شاهرود با تأکید بر هجمه همه‎ جانبه دشمنان علیه دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: تنها سد مستحکم و موتور محرک ایستادگی ملت ایران برابر زیاده‌خواهی دشمنان و ظلم آنها بسیج است.

وی با بیان اینکه فرهنگ بسیج همان فرهنگ عاشورا و اسلام ناب است، بیان کرد: در کشور ما بسیاری از مردم هستند که در بسیج ثبت‎نام نکرده‌اند؛ اما مدافع انقلاب و ارزش‌های آن هستند و آنها نیز بسیجی به حساب آمده و اجر خود را از خدا خواهند گرفت.

مطهری خاطر نشان کرد: بسیج خط مقدم دفاع از اسلام و ارزش‌های الهی است و این دفاع با بصیرت و معرفت مستحکم بسیجیان و آحاد ملت بزرگوار ایران که فرهنگ بسیجی دارند، تحقق می‌یابد.

فرمانده سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: دشمنان باید دست‎یابی به این کشور را در خواب‌های شب‎شان تعبیر کنند و بدانند که ما در حال بنا نهادن تمدن بزرگ اسلامی در جهان هستیم و بدان خواهیم رسید.

وی افزود: کشورهای جهان در حال بیدار شدن و دیدن واقعیت‌ها هستند و دیگر دوران ظلم، زور، طاغوت و استکبار به سر آمده و دوران آزادی و بیداری و ایجاد تمدن دیگر است که محقق خواهد شد.

انتهای پیام/2249/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول