اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل اعلام کرد

کاستن از تصادفات مهمترین اولویت در بررسی طرح‌های ترافیکی

فرماندار اردبیل گفت: کاستن از تصادفات و تامین سلامتی مردم از مهمترین اولویت در بررسی طرح‌های ترافیکی شهرستان است.

کاستن از تصادفات مهمترین اولویت در بررسی طرح‌های ترافیکی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر صبح امروز در بازدید از محله احمدیه که با همراهی معاون عمرانی و کارشناسان فرمانداری و بنا به درخواست مردم جهت بررسی مسائل و مشکلات مردم صورت گرفت و در گفت‌و‌گو با هیئت امنای مسجد محله به بررسی مسائل و مشکلات این محله پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد دوربرگردان در کمربندی منتهی ما بین زرناس و میدان آزادگان جهت سهولت تردد مردم و جلوگیری از بروز مشکلات ضروری است.

فرماندار اردبیل ادامه داد: این طرح باید مورد بحث کارشناسی دقیق قرار گرفته و در صورت تایید کارشناسانه و قانونی می‌تواند در اولویت بررسی ایجاد دوربرگردان قرار گیرد.

دبیر کاستن از تصادفات و تامین سلامتی مردم را مهمترین اولویت در بررسی طرح‌های ترافیکی شهرستان دانست.

این مسئول گفت: باید با ایجاد فرهنگ درست ترافیکی از تصادفات و دغدغه‌‌های مردم کاسته شود و به حقوق مردم در استفاده عمومی از خیابان‌ها احترام گذاشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل در پایان به پارک دو طرفه کامیون‌های سنگین در محدوده محل احمدیه اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی در باند کندروی این محله ضرورت دارد کامیون‌داران مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و خودروهای خود را در جای مناسب پارک کنند و به حقوق شهروندی احترام بگذارند که در این زمینه هماهنگی‌های لازم با راهنمایی و رانندگی جهت ساماندهی پارک این کامیون‌ها انجام خواهد شد.

انتهای پیام/62007/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول