اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه دماوند:

ادامه راه شهدا در سایه پیروی از ولایت فقیه میسر است

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه شهرستان دماوند گفت: شهدا و بسیجیان پاسدار اسلام و ارزش‎های اسلامی‎ هستند و ادامه راه آنها در سایه اسلام و پیروی از ولایت فقیه میسر است.

ادامه راه شهدا در سایه پیروی از ولایت فقیه میسر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‎الاسلام والمسلمین علی ریاحینی پیش از ظهر امروز در آیین غبارروبی و عطرافشانی سه گلزار شهدای «امامزاده شمس‎الدین» شلمبه، «امامزاده محمد» جیلارد و «مراء» دماوند، بیان کرد: هفته بسیج یادآور شهدای بسیجی با اوصافی برگرفته از اولیای الهی و بزرگان دین است.

وی افزود: دلیرمردان بسیجی در تمام زمینه‎های رفتاری، اجتماعی، فردی و اخلاقی با اطاعت از دستورات دین مبین اسلام به عنوان الگوی رفتاری بودند.

ریاحینی افزود: خداوند در قرآن می‎فرماید که در میان هر قوم و قبیله‎ای کسانی را بر می‎گزیند تا دیگران را هدایت و راهنمایی کنند و سعادت و شقاوت هر قومی به این افراد بستگی دارد.

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه شهرستان دماوند اظهار کرد: بسیجیان و شهدا الگوی عملی رفتار، کردار و گفتار در جامعه بودند که موجب ماندگاری نام و یاد آنها شده است.

وی گفت: بنا به وعده خداوند اطاعت از فرامین و دستورات خداوند در قرآن حیات ابدی را در پی دارد و شهیدان و بسیجیان با احیای سنت الهی و رسول و اجرای احکام دین به این وعده الهی و جاودانگی دست یافتند.

ریاحینی الگوبرداری از شهدا و بسیجیان را موجب تداوم و ادامه راه آنها خواند و گفت: ما وارثان شهدا و ادامه‎دهنده راه آنها هستیم؛ بنابراین برای پیروی از بسیجیان شهید باید مجری احکام الهی باشیم و از همدیگر بخواهیم تا به قرآن و دستورات خداوند عمل کنیم.

این مراسم با حضور مسئولان سپاه، جمعی از خانواده‎های معزز شهدا و بسیجیان حوزه‎های هفت و پنج شهرستان دماوند برگزار شد.

انتهای پیام/2568/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول