اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام ستاد مدیریت بحران استان ایلام:

اطلاع‌رسانی مصوبات ستاد بحران امری لازم است

قائم مقام ستاد مدیریت بحران استان ایلام گفت: اطلاع‌رسانی مصوبات ستاد بحران امری لازم است.

اطلاع‌رسانی مصوبات ستاد بحران امری لازم است

احمد کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با نخستین احساس لرزشی که در شهر ایلام و برخی شهرهای استان ناشی از زمین لرزه خانقین کشور عراق روی داد ستاد مدیریت بحران در استان ایلام در ساعات پایانی جمعه شب و بامداد روز شنبه جاری برگزار شد.

وی ادامه داد: با حضور مردم در معابر و بوستان‌های شهر ایلام در آن ساعات پایانی شب و بامداد اعضای ستاد لازم دیدند که برای رفاه بیشتر حال مردم ایلام مدارس استان تعطیل و ادارات نیز با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز کنند.

این مسئول با اشاره به پذیرش نقد منصفانه و درست و به موقع خبرگزاری فارس در خصوص ضعیف بودن اطلاع رسانی این موارد، اضافه کرد: با عنایت به اینکه این مصوبات در بامداد روز شنبه روی داد عملا دسترسی به رسانه‌ها مقدور نبود و قرار شدن شرکت مخابرات نیز از طریق پیامک مردم را در جریان این مصوبات و تعطیلی مدارس و ... قرار دهد.

کرمی تصریح کرد: اما در عمل این مهم محقق نشد و قصوری در این راستا وجود داشت که معتقدم باید از ظرفیت رسانه‌های فعال استان از جمله خبرگزاری فارس در این راستا باید بیش از گذشته استفاده شود.

قائم مقام ستاد مدیریت بحران استان ایلام گفت: جمعه شب و بامداد شنبه هفته جاری تا صبح اعضای ستاد مدیریت بحران استان ایلام بیدار بودند و شخصا بنده راس ساعت سه بامداد از بوستان تفریحی چقاسبز محل بیتوته مردم شهر ایلام بازدید کردم.

انتهای پیام/2246/ل20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول