اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی:

آقای جبارزاده جلوی دخل و تصرف غیرقانونی اموال ماشین‌سازی را بگیرید

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز در نامه‌ای به استانداری آذربایجان‌شرقی خواستار مداخله ایشان در موضوع دخل و تصرف غیرقانونی و سوءاستفاده از مقام و موقعیت شغلی رئیس هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی شد.

آقای جبارزاده جلوی دخل و تصرف غیرقانونی اموال ماشین‌سازی را بگیرید

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی باشگاه ماشین‌سازی تبریز، در قسمتی از این نامه آمده است: جناب آقای استاندار خواهشمند است حضرتعالی با عنایت به سوابق درخشان مدیریتی در کسوت مقدس پاسداری، وکالت مجلس شورای اسلامی و قوه تمییزه حق از باطل و اجماع مسئولان ورزش استان و شورای شهر تبریز ضمن مؤاخذه و استیضاح از ششگلانی به خاطر دخل و تصرف غیر قانونی و سوءاستفاده از مقام و موقعیت شغلی و استیفای ناروا عیناً مال موضوع مصوبه شورای شهر تبریز را از چنگ مشارالیه آزاد و موجبات شادی هواداران دیرینه‌ترین تیم فوتبال استان و بازیکنان و کادر فنی را فراهم کنید.

متن نامه مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز به استاندار آذربایجان‌شرقی، دکتر اسماعیل جبارزاده به این شرح است:

احتراما اجمالاً به استحضار حضرتعالی می‌رساند که کارخانه ماشین‌سازی در سال 89 از تیمداری باشگاه ماشین‌سازی انصراف داده و تیم فوتبال ماشین‌سازی به شرکت پتروشیمی و سپس به آقای دکتر دبیری و بعداً طبق صورتجلسه مورخ  15/06/92 استانداری به هیئت فوتبال استان (پیوست شماره 1) واگذار شد که آقای ششگلانی در حکمی اینجانب (سینا اصل محمدپور ) را به سمت مدیر عامل باشگاه منصوب کردند.(پیوست شماره 2)

مع‌الوصف هیئت فوتبال در تاریخ 25/08/91 تیم فوتبال ماشین‌سازی را برابر صورتجلسه(پیوست شماره3) به موسسه مالی اعتباری خیر واگذار کردند و موسسه یاد شده نیز در حکمی مجدداً اینجانب را به سمت مدیرعامل منصوب کردند. (پیوست شماره4)

نهایتاً موسسه جوانان خیر بعد از حدود 40 روز از تحویل باشگاه توسط دستگاه قضایی کشور ممنوع‌الفعالیت شد و سران جوانان خیر نیز دستگیر و هم‌اکنون نیز در بازداشت هستند.

در این ایام 40 روزه اینجانب در قبال قرارداد بازیکنان فصل 92-91 مبلغ 000/220/421/2 ریال چک شخصی خود را برابر دستور مدیرعامل جوانان خیر بابت قراردادها به بازیکنان داده‌ام که هم‌اکنون نیز در دست دارند.(پیوست شماره5).

با توجه به شرایط پیش آمده و دستگیری عوامل جوانان خیر، حقیر به آقای ششگلانی مراتب انصراف از مدیرعامل باشگاه به دلیل عدم وجود منابع مالی اعلام و با جواب منفی نامبرده مواجه شدم. از این رو حقیر با مراجعه و نامه‌نگاری با مؤسسه کوثر (به خاطر ادغام با جوانان خیر) با پاسخ  غیرقانع کننده روبه‌رو شدم(پیوست شماره6).

بنابراین از برج دهم سال 91 تمام هزینه‌ها را ناچاراً از جیب خودم به خاطر از هم نپاشیدن تیم در آن برهه از زمان پرداخت که حدودا 200 میلیون تومان را تا حال شامل می‌شود(پیوست شماره7).

از این رو برای ادامه کار و جلوگیری از سقوط تیم به دسته سه ضمن مکاتبه با شورای محترم کلانشهر تبریز  شورای محترم مبلغ 300 میلیون تومان کمک به باشگاه را مصوب کرده که شهردار محترم وقت جناب دکتر نوین مبلغ 200 میلیون تومان کمک غیرنقدی که یک باب مغازه در بازار مطهر تبریز را به باشگاه ماشین‌سازی اختصاص دادند که متاسفانه آقای جواد ششگلانی بنا به ادعای طلب از موسسه جوانان خیر و با اعمال نظر و سوءاستفاده از موقعیت شغلی رئیس شورای شهر وقت و رئیس هیئت فوتبال استان کمک یاد شده را بلوکه کرده و ما را از رسیدن به حقوق حقه خود و باشگاه محروم کرد.

همچنین از طرفی با توجه به بدهی کلان باشگاه به سازمان‌ها، هتل‌ها، موسسات، فروشگاه‌های ورزشی، شرکت‌های مسافرتی، هواپیمایی‌ها و غیره... بالغ بر 106 میلیون تومان از فصل قبل (پیوست شماره8) و 260 میلیون تومان بابت چک‌های صادره در وجه بازیکنان علاوه بر هزینه‌کرد بالغ بر 200 میلیون تومان توسط بنده، به همان کمک غیرنقدی شورای شهر پیش از پیش نیازمندیم، از این رو برای احقاق حق با اکثر نهادهای قانونی استان اعم از مدیرکل بازرسی-شورای محترم کلانشهر تبریز-دادستان استان- مدیرکل تربیت بدنی و غیره مکاتبه کرده‌ایم.

همچنین در سفر انتخاباتی استانی آقای روحانی به تبریز مراتب تضییع حقوق باشگاه ماشین‌سازی توسط ریاست محترم به اصطلاح هیئت فوتبال به استحضار ایشان ابلاغ و جناب رئیس جمهور قول مساعد مبنی بر حل موضوع به منظور استیفای حقوق 200 میلیونی باشگاه را تعهد کرده و در جمع هواداران ماشین‌سازی در باغشمال تبریز سه بار شخصاً شعار یاشاسین ماشین‌سازی سر دادند.

با این اوصاف برابر قرارداد شماره 69-29/ 110 مالکیت و صددرصد سهام باشگاه توسط مدیرکل ورزش و جوانان که نقش مهمی در احیای ورزش استان دارند، با قول مساعد مبنی بر اخذ مبلغ 200 میلیون تومانی از ششگلانی و رد آن به اینجانب امتیاز باشگاه به حقیر واگذار شد(پیوست شماره 9 ) که با وجود دستور مدیرکل ورزش و جوانان استان جناب آقای دکتر اسبقیان دایر بر استرداد مبلغ مذکور، ضمن بی‌اعتنایی به دستور بالاترین مسئول ورزش استان و ریاست محترم شورای کلانشهر تبریز جناب آقای دکتر دبیری اذعان دارند که مصوبه شورای شهر فقط و فقط به نام باشگاه ماشین‌سازی تصویب شده و لاغیر.

از این رو خواهشمند است حضرتعالی با عنایت به سوابق درخشان مدیریتی در کسوت مقدس پاسداری، وکالت مجلس شورای اسلامی و قوه تمیزه حق از باطل و اجماع مسئولان ورزش استان و شورای شهر تبریز ضمن مواخذه و استیضاح از ششگلانی به خاطر دخل و تصرف غیرقانونی و سوءاستفاده از مقام و موقعیت شغلی و استیفای ناروا، عیناً مال موضوع مصوبه شورای شهر تبریز را از چنگ مشارالیه آزاد و موجبات شادی هواداران دیرینه‌ترین تیم فوتبال استان و بازیکنان و کادر فنی را فراهم کنید.

انتهای پیام/60001/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول