اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه خوار و بار و آجیل استان اصفهان:

یک ماه مانده به یلدا تخمه ژاپنی گران شد

رئیس اتحادیه خوار و بار و آجیل استان اصفهان گفت: امسال قیمت پسته، مغز بادام و فندق که از ارکان اصلی آجیل هستند ثابت مانده است، اما قیمت تخمه ژاپنی و هندوانه تا 50 درصد گران شده است.

یک ماه مانده به یلدا تخمه ژاپنی گران شد

سید مصطفی بحق  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: امسال قیمت پسته، مغز بادام و فندق که از ارکان اصلی آجیل هستند ثابت مانده است، اما قیمت تخمه ژاپنی و هندوانه تا 50 درصد گران شده است.

وی اظهار کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف در قیمت‌ها مردم می‌توانند با بازرسی مجمع امور صنفی و یا سازمان بازرسی تماس بگیرند که در این صورت به شدت با متخلفان برخورد می‌شود.

رئیس اتحادیه خوار و بار و آجیل استان اصفهان خاطرنشان کرد: بیشتر ارکان آجیل که در بازار وجود دارد ایرانی است و تنها بادام هندی و مغز بادام از کشورهای مختلف وارد می‌گردد که شکل بسیار زیبایی دارد، اما ذائقه مردم به سمت طعم بادام‌های ایرانی سوق دارد.

وی افزود: با نزدیک شدن به شب یلدا برخی میوه فروشی‌ها، دست فروش‌ها و یا قنادی‌ها اقدام به فروش آجیل می‌کنند که توصیه می‌شود مردم به هیچ عنوان از این افراد آجیل نخرند.

بحق ضمن توصیه به شهروندان مبنی بر اینکه حتما آجیل مورد نیاز خود را از آجیل فروشی‌ها تهیه کنند، اضافه کرد: برخی دست فروش‌ها، آجیل‌‌های مانده آجیل فروشی‌ها را می‌خرند و آنها را دوباره حرارت می‌دهند تا طعم کهنگی ندهد و با قیمت روز به مصرف کنندگان می‌فروشند.

وی ادامه داد: اتحادیه خوار و بار و فروش آجیل در اصفهان تنها پاسخگوی آجیل‌هایی است که از واحدهای صنفی آجیل فروشی خریداری می‌شود و در خصوص آجیل‌هایی که از دست فروشان و یا واحدهای صنفی غیر از این اتحادیه خریداری شود و هیچ تعهد و مسئولیتی ندارد.

انتهای پیام/2301/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول