اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:

هیئت جودو کم‎حاشیه‎ترین هیئت ورزشی گلستان است

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: شاید برخی از هیئت‎های ورزشی در استان گلستان کم یا زیاد دارای حواشی مختلف باشند اما هیئت جودو گلستان یکی از کم‎حاشیه‎ترین هیئت‎های ورزشی در گلستان است.

هیئت جودو کم‎حاشیه‎ترین هیئت ورزشی گلستان است

قربانعلی پاشا امروز در حاشیه برگزاری مجمع هیئت جودو استان گلستان که برای انتخاب رئیس این هیئت برگزار شد، در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان با تبریک هفته بسیج و پیروزی کشورمان در عرصه‎‎های مختلف ورزشی و سیاسی اظهار داشت: در مدت پنج ماه گذشته هیئت جودو استان گلستان در حالت سرپرستی و با مسئولیت سرپرستی آقای مهدی صغیری اداره می‎شد و نیاز بود که هرچه سریعتر وضعیت ریاست این هیئت مشخص شود.

وی ادامه داد: در مدت گذشته که ما مهلت ثبت‎نام را برای ثبت‎نام این مسئولیت گذاشتیم شخصی خود را کاندیدا نکرد و با توجه به اینکه آقای صغیری هم تجربه لازم را در عرصه مدیریت ورزش داشته‎اند و عملکرد وی در مدت گذشته نیز مناسب بود با پیشنهادی که بزرگان ورزش و مدیران ورزشی استان به وی داشتند توصیه کردند که خود ایشان به عنوان کاندید ثبت‎نام کنند.

پاشا ادامه داد: در ابتدا آقای صغیری تمایل به این موضوع نداشت اما با تاکیدهای فراوان بزرگان جامعه جودو استان و بخصوص آقای داوود میقانی که از بزرگان ورزش استان و یکی از تاثیرگذارترین افراد از استان گلستان در فدراسیون جودو هستند آقای صغیری به عنوان تک کاندیدای ریاست جودو ثبت‎نام کردند و با کسب 17 رای به مدت چهار سال به عنوان ریاست هیئت جودو استان گلستان انتخاب شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان خاطرنشان کرد: جودو به‎خصوص در استان گلستان نیاز به افراد باتجربه و کارکرده در امر ورزش و مدیریت ورزش دارد و یکی از ویژگی‎های آقای صغیری این است که تعامل بسیار خوبی را با تمامی ورزشکاران و به‎خصوص هیئت‎های شهرستانی دارد.

پاشا تاکید کرد: شاید برخی از هیئت‎ها کم یا زیاد درگیر حواشی باشند اما خوشبختانه هیئت جودو گلستان یکی از هیئت‎های کم حاشیه و شاید بی‎حاشیه است.

وی در پایان ابراز داشت: امیدوارم با حضور آقای صغیری در این هیئت، جودوی استان گلستان در آینده یکی از هیئت‎های موفق باشد و بتواند ملی‎پوش‎های زیادی را تقدیم ورزش کشور کند.

انتهای پیام/83004/س30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول