اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی مشهد:

نیاز به اقدامات اورژانسی برای نجات تولید داریم

رئیس اتاق بازرگانی مشهد گفت: نیاز به یکسری اقدامات اورژانسی برای نجات تولید داریم.

نیاز به اقدامات اورژانسی برای نجات تولید داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی مشهد، غلامحسین شافعی اظهار کرد: تصمیمات نادرستی که در گذشته در زمینه تولید و تجارت گرفته شده است اثرات خود را کم‌کم نشان می‌دهد اما مدتی زمان می‌برد تا این اثرات از بین برود.

وی با تاکید بر اینکه دولت می‌خواهد کار جهشی در ارتباط با تولید انجام دهد اما توان این حرکت را در حال حاضر ندارد، تصریح کرد: در این که دولت واقعاً به این قضیه معتقد است و وزرای این حوزه و تیم اقتصادی دولت آگاه بر مشکلات هستند شکی نیست اما امکانات دولت نسبت به گذشته به مراتب کاهش پیدا کرده است.

این مسئول گفت: دولت دچار گرفتاری‌های شدید مالی است و باید به این نکته مهم توجه داشت و به همین دلیل باید کمک کنیم تا دولت از ناتوانی خارج شود و بتواند اقدامات عاجل انجام دهد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران و رئیس اتاق بازرگانی مشهد همچنین با اشاره به اینکه صنعت بیمار بدحالی است، تصریح کرد: از یک مریض بد‌حال نباید انتظار شادمانی داشت و در مورد مسائل اقتصادی کشور هم تا زمانی که شادمانی و پویایی را به صنعت برنگردانیم، وضع اقتصاد ما تغییر چندانی نخواهد کرد.

شافعی ادامه داد: پایه و اساس توسعه در گرو تولید است و ما این شعار را مدام تکرار می‌کنیم و در عمل نشانی از این باور در بسیاری از بخش‌ها دیده نمی‌شود.

وی گفت: راهکار برون‌رفت تولید از وضعیت موجود با اقدام‌های قبلی امکان‌پذیر نیست و ما نیاز به یکسری اقدامات اورژانسی برای نجات تولید داریم تا در فضایی تعاملی و با کمک خود تولیدکنندگان به راه‌حل‌های قابل قبول‌تر و نتیجه بخش‌تر برسیم.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول