اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد؛

مهدی صغیری رئیس هیئت جودوی گلستان شد

مهدی صغیری امروز در انتخابات مجمع هیئت جودوی استان گلستان به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

مهدی صغیری رئیس هیئت جودوی گلستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، صبح امروز مجمع هیئت جودو استان گلستان با حضور رئیس فدراسیون جودو و مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان در محل این اداره کل برگزار شد و مهدی صغیری با کسب 17 رای از 18 رای ریخته شده به صندوق رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت جودو استان گلستان انتخاب شد.

مهدی صغیری در پنج ماه گذشته مسئولیت سرپرستی این هیئت را بر عهده داشت و در این مدت نیز شخص دیگری برای قبول این مسئولیت به عنوان کاندیدا ثبت‎نام نکرد.

با توجه به اینکه اداره کل ورزش و جوانان و جامعه جودو استان از عملکرد وی راضی بودند مسئولان اداره کل و بزرگان جودو استان پیشنهاد کاندیداتوری این مسئولیت را به مهدی صغیری دادند که وی در لحظه‎های پایانی مهلت ثبت‎نام، نام خود را به عنوان تنها کاندیدا ثبت کرد.

صبح امروز نیز مجمع هیئت جودو استان گلستان تشکیل جلسه داد و از 18 رای که به صندوق رای انداخته شد 17 رای به نام مهدی صغیری و یک رای نیز سفید از صندوق خارج شد.

مهدی صغیری از ورزشکاران و فعالان عرصه ورزش استان است که پیش از این نیز فعالیت و قبول مسئولیت در ورزش سپاه و بسیج استان را تجربه کرده است.

صغیری صبح امروز در حاشیه این مراسم در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان افتتاح خانه جودو در مرکز استان را یک امر ضروری دانست و افزود: خانه جودو در استان گلستان و وجود این خانه در مرکز استان یک امر ضروری است و برای رسیدن به این هدف مهم نیاز است تا اداره کل ورزش و جوانان در این امر ورود کند و من تا رسیدن به نتیجه مطلوب به صورت جدی این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

وی همچنین تاکید کرد: نگاه من در اجرای برنامه‎ها و پیشرفت جودو در استان گلستان یک نگاه استانی است و تفاوتی بین شهرهای دور و مرکز استان قائل نخواهم شد.

صغیری تاکید کرد: من در سال‎هایی که در نقاط مختلف مسئولیت ورزشی در استان داشتم با این تفکر کارها را پیش برده‎ام که در ابتدا شهرستان‎های دور همانند مراوه‎تپه و یا گنبدکاووس و سپس مرکز استان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی برگزاری کلاس‎ها و دوره‎های ارتقاء سطح مربیگری را از دیگر برنامه‎های مهم خود اعلام کرد و گفت: یکی از برنامه‎های دیگر که به صورت بلند مدت به اجرا می‎گذارم شناسایی مناطق جودو خیز استان است که نیاز به برنامه‎ریزی و تلاش بی‎وقفه دارد.

انتهای پیام/83004/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول