اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار جدید کرمانشاه در گفت‌و‌گو با فارس:

ایجاد وحدت بین نیروها برای توسعه استان کرمانشاه/جناحی عمل نمی‌کنم

استاندار جدید کرمانشاه گفت: سعی می‌کنم با ایجاد وحدت در بین نیروهای استان کرمانشاه از طیف‌های مختلف، مسائل استان حل شود.

ایجاد وحدت بین نیروها برای توسعه استان کرمانشاه/جناحی عمل نمی‌کنم

ابراهیم رضایی‌بابادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: اولویت کاری‌ام در استان کرمانشاه اسناد بالادستی و سند چشم‌انداز و برنامه پنج ساله است.

رضایی‌بابادی ادامه داد: طرح و برنامه‌هایی که در بودجه امسال در راستای رفع محرومیت و ایجاد اشتغال تصویب شده را با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی دنبال کردن راه آهن، اتوبان، طرح‌های زیربنایی و اساسی و حل مشکلات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه را از جمله مهم‌ترین موضوعاتی عنوان کرد که در اولویت کاری قرار خواهد داد.

استاندار جدید کرمانشاه با تاکید بر دنبال کردن سیاست‌های دولت تدبیر و امید برای ایجاد اشتغال و رفع موانع سرمایه‌گذاری، بیان داشت: با تمام توان در استان کرمانشاه کار خواهم کرد تا مشکلات موجود با کمک سایر دست‌اندرکاران حل شود.

*بنا ندارم همه مدیران را تغییر بدهم

وی تغییر مدیران استانی را براساس سیاست‌های عمومی دولت تدبیر و امید اعلام کرد و عنوان کرد: بنا ندارم همه مدیران را عوض کنم و از سویی تغییر برخی از مدیران طبیعی است که به‌صورت حداقل خواهد بود.

استاندار جدید کرمانشاه با بیان اینکه به ‌دنبال کار اجرایی و حل مشکلات خواهم بود، تاکید کرد: سیاسی بودن به ‌معنای جناحی عمل کردن نیست و سعی می‌کنم با ایجاد وحدت در بین نیروهای استان کرمانشاه از طیف‌های مختلف، مسائل استان حل شود.

رضایی‌بابادی متذکر شد: در موضوعات کاری اصولگرا و اصلاح‌طلب لحاظ نمی‌شود و در خراسان‌جنوبی نیز با اغلب مدیران اصولگرا کار کردم که هیچ مشکلی وجود نداشت.

وی خاطرنشان کرد: به‌جای پیش داوری باید با هم تعامل داشته باشیم و با مدیری که قوی باشد و سیاست‌های دولت تدبیر و امید را اجرا کند، قطعا کار می‌کنم.

انتهای پیام/2700/ل40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول