اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی با حضور استاندار تهران

«مهدی مهاجر» سرپرست فرمانداری پردیس شد

«مهدی مهاجر» در آیینی با حضور استاندار تهران به عنوان سرپرست جدید فرمانداری پردیس معرفی شد.

«مهدی مهاجر» سرپرست فرمانداری پردیس شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، این مراسم عصر امروز با حضور سیدحسین هاشمی استاندار تهران، حجت‏‌الاسلام حسین توسلی امام جمعه شهرهای بومهن، رودهن، پردیس و آبعلی، جمعی از مسئولان استانداری تهران، شهرداران و اعضای شورای شهر بومهن، پردیس و آبعلی، مسئولان ادارات شهرستان، فرماندهان انتظامی و سپاه شهرستان و جمع کثیری از معتمدان شهرستان پردیس در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم، «مهدی مهاجر» به عنوان سرپرست جدید فرمانداری پردیس معرفی شد.

ایرج بیگدلو، فرماندار سابق پردیس در این نشست، گزارشی از اقدامات این فرمانداری در حضور 10 ماهه خود به حضار ارائه داد.

وی با اعلام نقاط ضعف و قوت شهرستان پردیس، در زمینه‏‌های فرهنگی و اجتماعی از استاندار تهران و فرماندار جدید شهرستان پردیس خواست تا در راستای پیگیری رفع این مشکلات قدم بردارند.

سرپرست جدید فرمانداری پردیس نیز در جمع مسئولان در سخنرانی کوتاهی، ضمن گلایه از نبود عکس رئیس جمهور منتخب در سالن جلسات، با معرفی خود، تمام مسئولان را برای بهبود اوضاع شهرستان پردیس به همکاری دعوت کرد.

استاندار تهران نیز با تقدیر از زحمات و تلاش‏‌های ایرج بیگدلو فرماندار پردیس، مهدی مهاجر را به عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان معرفی کرد.

در حکم استاندار تهران خطاب به مهاجر آمده است: نظر به تجارب و سوابق جنابعالی و با عنایت به هماهنگی حاصله با وزارت کشور، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست فرمانداری پردیس تعیین می‌‏شوید.

در ادامه این حکم آمده است: امید است با استعانت از خداوند تبارک و تعالی با رعایت خط مشی اعلام شده و شرح وظایف قانونی و به‏‌کارگیری شیوه‏‌های مناسب در اعمال سیاست‏‌های عمومی دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم منطقه که ولی نعمتتان و سرمایه‏‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند، موفق و موید باشید.

مهاجر پیش از این در سمت‏‌های مختلفی همچون بخشدار فیروزکوه، معاون سیاسی انتظامی و اداری مالی فرمانداری فیروزکوه، معاون فرمانداری ساوجبلاغ، معاون منابع انسانی استانداری تهران، معاون آموزش و پژوهش استانداری تهران، رئیس دانشگاه علمی کاربردی استانداری تهران و معاون فنی و اطلاعات استانداری تهران فعالیت می‏‌کرده است.

انتهای پیام/2568/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول