اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتبال امید کیش:

تجارب امید کیش برای فوتبال به جزیره می‌آید

مدیرعامل تیم فوتبال امید کیش با اشاره به تجارب کسب شده تیم خود در لیگ باشگاه‌های کشور اظهار داشت: این تجارب ارزنده در مسیر رشد فوتبال کیش به کار خواهد آمد.

تجارب امید کیش برای فوتبال به جزیره می‌آید

امید نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جزیره کیش با بیان اینکه فوتبال کیش می‌تواند در سطح نخست کشور حضور داشته باشد، تصریح کرد: اگر با نگرشی متفاوت به مقوله فوتبال اقتصادی گریزی داشته باشیم، قطعا به این نتیجه خواهیم رسید که جزیره کیش پتانسیل حضور در سطح برتر فوتبال کشور را دارد.

وی اضافه کرد: اینکه تیم‌های بزرگ کشور از کیش به عنوان محلی ایده آل در راستای کسب آمادگی بدنی، ذهنی و روحی بازیکنان خود نام می‌برند موید این نکته است که این جزیره زیبا قابلیت‌های بزرگی در زمینه رشد و پویایی تیم های بزرگ فوتبال دارد.

مدیرعامل امید کیش با اشاره به نتایج تیم خود در فصل قبل لیگ باشگاه‌های کشور تصریح کرد: تیم ما از نظر آماری عملکردی قابل قبول داشت چرا که در روز پایانی تنها با تفاضل تنها یک گل از رسیدن به دور پایانی لیگ دسته سوم باز ماندیم و اگر کمی خوش شانسی یار ما بود، قطعا به موفقیتی بزرگ دست می‌یافتیم.

این فعال ورزشی ضمن تقدیر از حمایت هیئت فوتبال ابراز داشت: تلاش‌های مسئولان فوتبال کیش در تمام بازی‌های ما به چشم آمد و البته این با نگاه مثبت محمود پازوکی به عنوان رئیس این هیئت حاصل شد و همفکری این مرد سرد و گرم چشیده فوتبال با مجموعه ما میسر شد.

نوری ادامه داد: از آنجایی که حضور امید کیش به عنوان نماینده فوتبال این جزیره برای آخرین بار رخ داده و امسال کیش در این مسابقات هیچ نماینده‌ای نداشت، می‌خواهیم بار دیگر نماینده فوتبال مروارید خلیج فارس شویم اما این بار با ساختاری منسجم‌تر و تدوین برنامه‌ای مدون کار خود را آغاز می‌کنیم.

مدیرعامل امید کیش در پایان گفت: از اینکه حسن علی شاهمرادیان سرمربی فصل قبل ما به همراه شش بازیکن امید کیش در تیم شهرداری دزفول نماینده خوزستان در لیگ دسته دو و جام حذفی ایران، حضور یافته‌اند و با درخشش خود موفقیت‌هایی را رقم زده‌اند خوشحالم چرا که این نشان دهنده وجود ساختاری بازیکن ساز در سیستم امید کیش دارد.

انتهای پیام/88003/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول