اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند خبر داد

ساماندهی زمین‌خواری و ساخت‌و سازهای غیرمجاز در دماوند

فرماندار شهرستان دماوند گفت: زمین‌خواری و ساخت‌و سازهای غیرمجاز در شهرستان دماوند ساماندهی و گزارش‌های زمین‌خواری در دماوند متوقف خواهد شد.

ساماندهی زمین‌خواری و ساخت‌و سازهای غیرمجاز در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ناصر محمودی‌فر بعد از ظهر امروز در جلسه معارفه خود به عنوان فرماندار جدید شهرستان دماوند بیان کرد: شهرستان دماوند پتانسیل و توانمندی توسعه زیرساخت‌های اقتصادی، علمی و کشاورزی را در کنار توسعه صنعت دارد.

وی افزود: بر همین اساس از استاندار تهران تقاضا داریم به قطب صنعتی شهرستان دماوند نیز نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

محمودی‌فر توسعه و آبادانی شهرستان دماوند را در گروی اراده جمعی مسئولان خواند و ادامه داد: انتظار می‌رود شهرستان دماوند با داشتن موقعیت ویژه و قدمت و سابقه تاریخی در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته و مسائل موجود برطرف شود.

وی با بیان اینکه تلاش دولت تدبیر و امید در راستای سازندگی و بالندگی کشور است، ادامه داد: ما نیز به سهم خود باید از همه ظرفیت‌های موجود، در راستای سازندگی و بالندگی شهرستان دماوند استفاده کنیم.

وی افزود: امیدوارم دست به دست هم با همکاری مسئولان و ائمه جمعه و روحانیان شهرستان دماوند در راستای خواسته‌های دولت، نظام و منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

وی ضمن تشکر و قدردانی از حاضران در مراسم خاطرنشان کرد:‌ باید عزم خود را جزم کرده و با تلاش مضاعف، آینده‌ای درخشان برای شهر و منطقه خود رقم بزنیم.

به گزارش فارس، در این مراسم که با حضور استاندار تهران و مسئولان شهرستان دماوند برگزار شد، از فعالیت هشت ماهه سعید افشار نادری در سمت فرمانداری شهرستان دماوند تقدیر به عمل آمد.

همچنین ناصر محمودی‌فر که پیش از این فرمانداری قم، مدیرکل سیاسی استانداری قم، معاونت فرمانداری تهران، مدیرکل امور خارجه سازمان ثبت و احوال و مشاوره استانداری تهران را در کارنامه سوابق خود دارد، به عنوان فرماندار شهرستان دماوند معرفی شد.

انتهای پیام/2568/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول