اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گناباد خبر داد

توقیف 4 دستگاه اتوبوس با یک میلیارد ریال کالای قاچاق

در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران ایستگاه بازرسی شهید سالاری گناباد در بازرسی از چهار دستگاه اتوبوس مسافربری یک‌ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط کردند.

توقیف 4 دستگاه اتوبوس با یک میلیارد ریال کالای قاچاق

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی گناباد در تشریح این خبر گفت: طی دو روز گذشته در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران ایستگاه بازرسی شهید سالاری گناباد هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور گناباد - تربت حیدریه به چهار دستگاه خودرو اتوبوس که از استان‌های جنوبی به مقصد مشهد در حرکت بودند مشکوک شده و خودروها را برای بررسی بیشتر به داخل ایستگاه هدایت کردند.

سرهنگ رضا قدمگاهی افزود: ماموران پس از هدایت خودروها به داخل ایستگاه در بازرسی دقیق از آنها 500 قطعه لوازم صنعتی، دو دستگاه چرخ خیاطی، 168 عدد نوشابه انرژی‌زا، یک‌هزار و 200 بسته لوازم آرایشی، 800 متر پارچه قاچاق و 29 باکس سیگار قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناباد در پایان با اشاره به اینکه کالای قاچاق کشف شده ارزش ریالی آن یک میلیارد ریال برآورد شده، گفت: در این رابطه خودروهای اتوبوس توقیف و متخلفان با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/2202/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول