اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

هدف امام راحل از تشکیل بسیج هدفی جهانی است

مسئول سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت: هدف امام خمینی(ره) از دستور تشکیل بسیج، بلندمدت و با گستره جهان اسلام بود.

هدف امام راحل از تشکیل بسیج هدفی جهانی است

محمدرحیم تمیزی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در آستانه فرا رسیدن پنجم آذر، سالروز فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین بسیج، اظهار داشت: هدف حضرت امام (ره) از تشکیل بسیج هدف کوتاه مدت و محدود به جامعه ایران نبود، بلکه با هدفی بلند مدت و با گستره جهان اسلام دستور تشکیل بسیج را داد و امروز نشان و نمودهای آن را در بیداری اسلامی و حتی در جنگ سوریه می‌بینیم.

وی در بیان تعریف بسیج، گفت: بسیج یعنی کسی که همچون مولا علی (ع) تمام زندگی خود را وقف بسیج کرده بود، به حقیقت ما خود را نمی‌توان به معنای واقعی بسیجی بدانیم، چرا که ما از شاخصه‌های بسیجی واقعی بسیار دور هستیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان اصفهان تصریح کرد: بسیج یک واژه بسیار بلند است، بسیج در کلام حضرت امام بسیار پرمعنا و پرمفهوم است و به امید آن روز که همه بسیجی واقعی چون مولا علی(ع) باشیم.

وی، مهم‌ترین خصلت فرهنگ بسیجی را ولایتمداری دانست و افزود: مهم‌ترین ویژگی بارز یک بسیجی ولایت مداری است، یک بسیجی پشت سر ولایت حرکت می‌کند و گوش به فرمان آن خواهد بود.

تمیزی‌فر در باب مهم‌ترین وظیفه و رسالت بسیج رسانه بیان کرد: با توجه به تهدیدات دشمن در فضای کنونی و شرایط جنگ نرم علیه ما از سوی دشمنان، وظیفه و رسالت بسیج رسانه بسیار خطیرتر از حتی زمان جنگ است.

وی ابراز کرد: الان تهدیدات در قالب تهدیدات نرم علیه، اسلام  و نظام ایران انجام می‌شود، بسیج رسانه می‌تواند در فضای رسانه‌ای، مجازی و مطبوعات و چه در حوزه دیداری و چه حوزه شنیداری، با تهیه، تنظیم و تولید محتوای لازم  و سواد رسانه‌ای در راستای عزت اسلام و انقلاب اقدامات خوبی انجام دهد.

مسئول سازمان بسیج رسانه اصفهان خاطرنشان کرد: بسیج رسانه می‌تواند با عملکرد خود به بهترین نحو اثرگذار باشد و در مقابل تهدیدات نرم دشمن مقابله کنیم.

وی در تحلیل و توضیح جمله «بسیج عصای دست رهبری است» متذکر شد: تا زمانی که روحیه بسیجی در بین مردم ایران وجود دارد، انقلاب اسلامی ضربه نمی‌خورد، اما اگر عده‌ای برگشتند، یا بی تفاوت شدند و یا طلبکار و حاضر به پرداخت هزینه برای نگهبانی از انقلاب نشدند و مقام معظم رهبری را تنها گذاشته و از آرمان‌های مقدس امام(ره) و رهبری پشتیبانی نکردند، آن وقت باید منتظر حوادثی مانند فاجعه کربلا بود، لذا همه باید عصای دست رهبری باشند.

انتهای پیام/63001/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول