اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمیرم:

فرهنگ بسیجی در جامعه نهادینه شود

فرماندار سمیرم گفت: فرهنگ بسیجی فرهنگ خدمت‌رسانی به جامعه است که باید در میان مسئولان نهادینه شود.

فرهنگ بسیجی در جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حامد منیری ظهر امروز در جلسه شورای اداری سمیرم در سالن اجتماعات سپاه ناحیه سمیرم هفته سپاه را گرامی داشت و اظهار داشت: به فرمایش مقام معظم رهبری بسیجی مجاهد است، اما بى‌انضباط نیست، افراطى نیست و عمیقاً متدین، متعبد و با بصیریت است.

وی با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ بسیجی در میان مسئولان افزود: فرهنگ بسیجی فرهنگ خدمت رسانی و روحیه شهادت طلبی است که با نهادینه شدن این تفکر و روحیه بسیجی دسیسه‌ها و نقشه‌های دشمنان نقش بر آب می‌شود.

فرماندار سمیرم تصریح کرد: بسیج نهاد مردمی است که با داشتن نیروهایی با ایمان، فداکار و پر تلاش در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی به ویژه در طول هشت سال دفاع مقدس ملت ایران، نقشی تعیین کننده داشته است.

این مسئول همچنین بر خدمت صادقانه و قانون‌مندانه مسئولان تاکید کرد و افزود: مسئولان مواظب باشند با تصمیمات اشتباه از قطار خدمت رسانی به مردم پیاده نشوند و در راه خدمت به مردم و پیشرفت کشور گام بردارند.

منیری با بیان اینکه مسئولان نطام امانتدار ملت هستند اضافه کرد: توقعات از مدیران نظارتی و اجرائی متفاوت باشد زیرا هر کدام مسئولیت جداگانه‌ای دارند.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان سمیرم نیز در این جلسه ضمن تبریک هفته بسیج به ارائه گزارش فعالیت‌های این مرکز پرداخت و گفت: مرکز فنی و حرفه‌ای سمیرم از سال 1383 با چهار کارگاه آغاز به فعالیت کرده که هم اکنون دارای 15 کارگاه فعال است.

موسوی اذعان داشت: 75 درصد از آموزش‌های مرکز فنی و حرفه‌ای سمیرم به صورت عملی و بقیه آموزش‌ها تئوری انجام می‌شود.

به گزارش فارس، در پایان این نشست از مسئولان بسیجی ادارات شهرستان سمیرم با اهداء لوح تقدیر شد.

انتهای پیام/2301/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول