اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی سپاه گناباد خبر داد

پرداخت هدفمند تسهیلات اشتغال‌زایی توسط بسیج سازندگی

مسئول بسیج سازندگی سپاه گناباد گفت: از سال 91 وام‌های اشتغال‌زایی به صورت هدفمند در اختیار بسیج سازندگی قرار گرفته است.

پرداخت هدفمند تسهیلات اشتغال‌زایی توسط بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، مهدی مرتضوی‌نیا ظهر امروز در جمع بسیجیان گناباد اظهار کرد: مقام معظم رهبری با نام‌گذاری سال‌های اخیر با موضوعات مختلف اقتصادی، استراتژی بلندمدت کشور را طرح‌ریزی کردند، به طوری که سال گذشته در اوج تحریم‌های دشمنان علیه کشورمان، ایشان بحث اقتصاد مقاومتی را مورد تأکید قرار دادند.

وی گفت: شهرستان گناباد فعالیت خود را در زمینه اقتصاد مقاومتی پیش از بقیه شهرستان‌های استان شروع کرده و موفقیت‌های چشمگیری نیز در این زمینه داشته است.

این مسئول افزود: گناباد در خراسان رضوی نخستین شهرستانی است که طرح اقتصاد مقاومتی را اجرا کرد و در بازدیدی که مسئولان استانی و کشوری از طرح‌های اقتصاد مقاومتی گناباد داشتند رضایتمندی خود را اعلام کردند.

مرتضوی‌نیا گفت: از سال 1391 وام‌های اشتغال‌زایی به صورت هدفمند در اختیار بسیج سازندگی قرار گرفته و شهرستان گناباد به همه بسیجیانی که در زمینه اشتغال‌زایی نیاز به کمک داشتند، تسهیلات داده است.

وی افزود: امسال با توجه به بحث اقتصاد مقاومتی تسهیلاتی که به بسیجیان داده می‌شود در دو قالب اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی است.

این مسئول در خصوص وام‌های اشتغال‌زایی گفت: این وام‌ها شامل تمام زمینه‌های اشتغال می‌شود اما وام اقتصاد مقاومتی شامل ساخت گلخانه، پرورش شترمرغ، بوقلمون، مرغ خانگی، ماهی و ورمی کمپوست است.

مرتضوی‌نیا در خصوص اقتصاد مقاومتی و طرح‌های اجرا شده گفت: برخی از افراد با تسهیلات خوداشتغالی طرح‌های اقتصاد مقاومتی را شروع کرده و برخی از این تولیدات بازار هدفش گناباد و برخی سطح استان و حتی کشور است.

انتهای پیام/2202/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول