اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار تهران

فرماندار جدید دماوند معرفی شد

فرماندار جدید شهرستان دماوند در مراسمی با حضور استاندار تهران، مسئولان، ائمه جمعه، اعضای شورای شهر و شهرداری‌های شهرستان دماوند معرفی شد.

فرماندار جدید دماوند معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ظهر امروز با برگزاری مراسمی ناصر محمودی‌فر به عنوان فرماندار جدید شهرستان دماوند، منصوب شد و از تلاش‌های سعید افشارنادری به عنوان فرماندار پیشین این شهرستان تقدیر به عمل آمد.

استاندار تهران در این مراسم با اشاره به بررسی افراد مختلف برای تصدی این پست در شهرستان دماوند گفت: با توجه به مصوبه وزارت کشور در زمینه عدم به کارگیری بازنشستگان یا ماموران سایر نهادها؛ مناسب‌ترین فرد برای این پست با توجه به سوابق کاری و توانایی‌های شخصی وی، شناسایی و معرفی شد.

به گزارش فارس، ناصر محمودی‌فر در سابقه کاری خود سمت‌هایی همچون فرمانداری قم، مدیرکل سیاسی استانداری قم، معاون فرماندار تهران، مدیرکل امور خارجه سازمان ثبت احوال و مشاور استاندار همدان را دارد.

سعید افشارنادری نیز پیش از فرمانداری شهرستان دماوند، در پست‌های فرمانداری فیروزکوه، بخشدار مرکزی دماوند و معاون برنامه‌ریزی فرماندار دماوند خدمت کرده است.

همچنین به گفته استاندار تهران، افشارنادری پس از این در یکی از پست‌های مدیریتی در استانداری تهران مشغول به فعالیت خواهد شد.

در این مراسم مسئولان ادارات و ائمه جمعه شهرستان دماوند با تقدیم لوح و هدایا از زحمات سعید افشارنادری تقدیر به عمل آوردند.

انتهای پیام/2568/س20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول