اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه یک قم خبر داد

برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات در قم

شهردار منطقه یک قم از برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات از پنجم آذرماه به مدت 10 روز در بوستان هاشمی خبر داد.

برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، اکبر قلیچ از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات در بوستان‌های سطح منطقه یک قم خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و بومی و آشنایی شهروندان با صنایع‌دستی و همچنین توسعه و تعالی شهری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی، سازمان پارک‌ها و فضای سبز و سازمان زیباسازی شهرداری قم برگزار می‌شود، یادآور شد: سازمان انتقال خون استان و جمعی از سرمایه‌گذاران و شرکت‌هایی که در این زمینه دارای مجوز فعالیت هستند در برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات مشارکت داشته‌اند.

شهردار منطقه یک قم هدف از برگزاری این نمایشگاه را ترویج و توسعه فرهنگ اجتماعی و آشنایی شهروندان، زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت (ع) به این امر مهم عنوان کرد و ادامه داد: نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات با اطلاع‌رسانی صورت گرفته، پنجم آذرماه با رعایت موازین شرعی و اخلاقی و با عرضه محصولات سنتی کشور و سوغات قم کار خود را آغاز می‌کند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت 10 روز برای بازدید تمام علاقه‌مندان در بوستان هاشمی قم برپا خواهد بود، تاکید کرد: در این راستا مجوزهای لازم توسط بانیان و بنیانگذاران نمایشگاه از اداره بازرگانی و دیگر مراکز ذیصلاح اخذ شده است.

قلیچ با اشاره به اینکه برای نخستین بار است که یکی از مناطق شهرداری اقدام به برپایی چنین نمایشگاهی می‌کند، تصریح کرد: امیدواریم این نمایشگاه مطلع و سرفصلی برای برپایی نمایشگاه‌های این‌چنینی و آشنایی زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت (ع) با محصولات فرهنگی و صنایع‌دستی باشد.

وی همچنین آشنایی قشر جوان با صنایع‌دستی و ترغیب کارآفرینان ما به این موضوع را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه ذکر کرد و گفت: انشاالله بتوانیم با این اقدام تاثیر کوچکی در توسعه فرهنگی شهری داشته باشیم.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول