اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تربت حیدریه خبر داد

اجرای طرح ملی دادرس در مدارس تربت حیدریه

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تربت حیدریه از اجرای طرح ملی دادرس (دانش‌آموزان آماده در روزهای سخت) در سطح مدارس این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح ملی دادرس در مدارس تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، محمدرضا پورعباسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: طرح ملی دادرس ویژه دانش‌آموزان مقطع راهنمایی بوده و با هدف پیشگیری از حوادث و امدادرسانی در سطح مدرسه و خانواده در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه طرح دادرس با همکاری بخش دانش‌آموزی در حال اجراست، ادامه داد: در طرح ملی دادرس دانش‌آموزان با آموزش‌های امداد و نجات، پیشگیری و ... توسط مربیان هلال احمر آشنا می‌شوند.

این مسئول همچنین از برگزاری دوره‌های پیش‌بیمارستانی با حضور امدادگران و نجاتگران شعبه تربت حیدریه خبر داد و اضافه کرد: با توجه به آغاز فصل سرما و امکان افزایش حوادث جاده‌ای و طبیعی، 38 نفر از امدادگران در این دوره حضور یافتند.

در این دوره با هدف افزایش توان امدادی تیم‌های تخصصی ویژه پیش‌بیمارستانی، آموزش‌های امدادرسانی به مصدومان تا قبل از تحویل به مراکز درمانی ارائه شد.

انتهای پیام/2202/ز10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول