اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

مسجد روستای «شیری» کهگیلویه افتتاح شد

مسجد صاحب‌الزمان(عج) روستای «شیری» از توابع کهگیلویه که به همت گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ساخته شده بود مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مسجد روستای «شیری» کهگیلویه افتتاح شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، پیش از ظهر امروز مسجد صاحب‌الزمان(عج) روستای «شیری» از توابع کهگیلویه افتتاح شد.

در آیین افتتاحیه مسجد روستای «شیری»، سردار امیری فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاکزادمقدم فرمانده سپاه ناحیه دهدشت، مثنوی فرمانده بسیج دانشجویی استان، جمعی از پرسنل سپاه ناحیه دهدشت، و اهالی روستای «شیری» حضور داشتند.

سجاد جمالی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در راستای تحقق منویات رهبری در خصوص محرومیت زدایی، سازندگی و توجه به قشر محروم، گروه جهادی عاشقان ولایت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد دهدشت فعالیت‌هایی در سطح روستاها انجام می‌دهد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دهدشت تصریح کرد: گروه جهادی این دانشگاه از مرداد 92 در مرحله سوم از اردوهای جهادی، کار ساخت مسجد صاحب‌الزمان در روستای «شیری» را آغاز کرد.

جمالی تعداد دانشجویان گروه جهادی دانشگاه آزاد دهدشت را بیش از 40 نفر عنوان و خاطرنشان کرد: این دانشجویان در قالب دو گروه خواهران و برادران در روستاهای شهید صدیق‌نژاد و شیری مشغول فعالیت بودند.

وی فعالیت خواهران بسیجی در مناطق روستایی را ارائه خدمات مختلف در زمینه‌های فرهنگی،ورزشی،هنری دانست و گفت: تبیین احکام و مسائل شرعی، برگزاری کلاس‌های تقویتی برای دانش‌آموزان و فعالیت‌های قرآنی بخشی از فعالیت‌های گروه جهادی در بخش خواهران است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دهدشت در ادامه ابراز داشت: این خواهران در ایام تابستان در بخش فرهنگی، بهداشتی و ورزشی در روستای صدیق‌نژاد فعالیت داشتند.

جمالی با بیان اینکه برادران جهادگر گروه جهادی عاشقان ولایت در حوزه عمران و آبادانی در روستای «شیری» مشغول خدمت بودند افزود: بیش از 25 نفر در اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دهدشت شرکت فعال داشتند.

 وی احداث مسجد صاحب‌الزمان(عج) در این روستا را نتیجه تلاش شبانه‌روزی گروه جهادی دانشگاه آزاد دانست و بیان داشت: با بهره‌برداری از این مسجد امکان استفاده مردم روستا در برگزاری مراسمات عزاداری ایام محرم فراهم شد.

جمالی همکاری ادارات و نهادهای شهرستان با گروه‌های جهادی را ضعیف خواند و اذعان داشت: به غیر از شرکت گاز ناحیه و اداره راه و شهرسازی هیچ نهاد و دستگاهی در ساخت این مسجد گروه جهادی را یاری نکردند.

انتهای پیام/82016/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول