اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان

نخستین فرماندار بومی دلفان معرفی شد

با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی فرماندار بومی دلفان معرفی شد.

نخستین فرماندار بومی دلفان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، استاندار لرستان ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان دلفان از زحمات فرماندار سابق شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

هوشنگ بازوند در خصوص فرماندار جدید شهرستان دلفان گفت: علی باقری فرماندار جدید این شهرستان از کارشناسان خبره و توانمند استانداری و بومی شهرستان دلفان است.

وی ادامه داد: پس از بررسی‌های به‌عمل آمده و بنابر صلاحدید نماینده شهرستان سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی و با توجه به اینکه این فرد بومی آشنایی کامل با مشکلات شهرستان را دارد وی را به عنوان فرماندار دلفان منصوب کرده‌ام.

استاندار لرستان یادآور شد: علی باقری یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس است که در سن 13 سالگی راهی جبهه‌های حق علیه باطل شده است.

براساس این گزارش، علی باقری فرماندار جدید شهرستان دلفان مدیریت قسمت‌های مختلف سپاه پاسداران، معاون بازرسی و شکایت استانداری، کارشناس مسئول حقوقی استانداری، عضو رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهردار شهرستان دلفان را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/2304/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول