اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل خبر داد

فعالیت 1300 طلبه در استان اردبیل

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از وجود یک‌هزار و 300 طلبه بسیجی در استان اردبیل خبر داد.

فعالیت 1300 طلبه در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده صبح امروز در گرامیداشت هفته بسیج و در همایش طلاب بسیجی در اردبیل اظهار داشت: بسیج روح معنوی مقدس انقلاب اسلامی است که امام (ره) با پیام تاریخی خود این نیروی مخلص را پدید آورد تا انقلاب اسلامی از خطرات و آسیب‌های بسیار در امان بماند.

وی حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف را نمود و نشانی از اقتدار و صلابت همیشگی جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و یادآور شد: محدود کردن بسیج در عرصه دفاعی یا فرهنگی ظلم به این مجموعه فاخر است در حالی که ظرفیت بسیج حضور در تمام شئونات انقلاب اسلامی و دفاع از کیان این نظام است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل توانمندی بسیجیان را برای مقابله با شرارت‌ها و حرکت‌های بی‌سرانجام استکبار جهانی در عرصه معنوی، ارزشی و فرهنگی یادآور شد و تصریح کرد: تشکیل بسیج طلاب حرکتی غرور‌آفرین در این عرصه بود به طوری که با شکل‌گیری این مجموعه طلاب و روحانیون بسیجی مجاهدانه در عرصه مقابله با جنگ نرم دشمنان حاضر شده و تمام شیطنت‌های استکبار را بی‌ثمر کردند.

ستوده وجود یک‌هزار و 300 طلبه بسیجی را در استان اردبیل و حرکت سازمانی آنها را خاطر‌نشان کرد و افزود: دنیای استکباری با حمله مستقیم به اعتقادات، ارزش‌ها و مرزهای اعتقادی جوانان ما به صحنه آمده‌اند تا ملت ایران را در این مسیر پوچ و توخالی نشان دهند که در این عرصه باید با راهکارهای درست و منطقی به جنگ آنها رفت و به جوانان نشان داد که حرکت در مسیر شیطانی و آلوده به نفسانیت هیچ ثمره‌ای به جز بی‌آبرویی ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود گفت: بسیج طلاب تلاش می‌کند تا با شناسایی راهکارهای جدید به جنگ تمام عیار استکبار در حوزه فرهنگی برود و با ابزارهای نوین بتواند همه شیطنت‌ها را خنثی کند.

انتهای پیام/62001/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول