اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مشهد

دومین فاز از طرح «محله ما، محله زندگی» پایان یافت

مدیر امور اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد با اعلام هزار و 800 اجرا مبتنی بر 18 عنوان برنامه با محورهای تغذیه و سلامت، کارآفرینی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از پایان یافتن دومین فاز طرح «محله ما، محله زندگی» خبر داد.

دومین فاز از طرح «محله ما، محله زندگی» پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عقیل قدرتی ظهر امروز با اشاره به بازه زمانی حدوداً 3 ماهه، این فاز را حساس‌ترین فاز عملکردی طرح دانست و گفت: در فاز نخست طرح نزدیک به هزار و 80 اجرا در قالب 800 برنامه با موفقیت به انجام رسید که این رقم در فاز دوم طرح به نسبت چشمگیری افزایش یافت و به هزار و 800 اجرا رسید و مخاطبان زیرپوشش طرح نیز چند برابر شد.

وی با اشاره به لزوم برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوعات و محورهای مسائل کاربردی زندگی شهروندی، تصریح کرد: کارگاه‌های آموزشی در این فاز با اجرای بالغ بر هزار برنامه به یکی از قالب‌های پرمخاطب برای اجرای برنامه‌ها تبدیل شد که با توجه به موضوع مورد مباحثه در کارگاه‌ها به طور متوسط 10 الی 25 نفر از شهروندان علاقمند را زیرپوشش خود قرار داد.

این مسئول با اشاره به اجرای 52 مسابقه و 20 همایش و سمینار با موضوعات مختلف سلامت، آسیب‌های اجتماعی و کارآفرینی اضافه کرد: برپایی 12 نمایشگاه و 7 ایستگاه نیز از دیگر برنامه‌های صورت گرفته در این فاز بود که با توجه به بسته‌های اجرایی پیش‌بینی شده برای مناطق به انجام رسید.

قدرتی ادامه داد: برپایی 110 پایگاه سلامت در نقاط مختلف سطح شهر که در آنها ضمن انجام تست فشار و اندازه‌گیری قد و وزن شهروندان و محاسبه میزان تعادل جسمی و سلامت بدنی، عملیات ساده اما حساب شده‌ای به واسطه تجهیزات پزشکی برای شهروندان صورت می‌گرفت و غربالگری دیابت و شناسایی مبتلایان نیز از جمله کاربردی‌ترین برنامه‌های تدارک دیده شده در پایگاه‌ها به شمار می‌رفت.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول