اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی اداره کل فنی و حرفه‌ای همدان خبر داد

آغاز ثبت نام آزمون‌های هماهنگ صنعت ساختمان و قالیبافان

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان همدان از آغاز ثبت نام شرکت در ششمین مرحله آزمون‌های هماهنگ در رشته‌های صنعت ساختمان، قالیبافان، بافندگان فرش خبر داد.

آغاز ثبت نام آزمون‌های هماهنگ صنعت ساختمان و قالیبافان

احمد سیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: ثبت نام شرکت در ششمین مرحله آزمون‌های هماهنگ در رشته‌های صنعت ساختمان، قالیبافان، بافندگان فرش و ...آغاز شد.

وی گفت: ثبت نام شرکت در ششمین مرحله آزمون‌های هماهنگ در رشته‌های صنعت ساختمان، قالیبافان، بافندگان فرش و نانوایان از دوم آذرماه آغاز و تا نهم آذرماه ادامه دارد.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان همدان در خصوص نحوه ثبت نام در این آزمون گفت: متقاضیان شرکت در آزمون مذکور می‌توانند از طریق مراجعه به پورتال جامع این سازمان به آدرس www.advari.tvto.ir نسبت به ثبت نام خود و خرید کارت اعتباری اقدام کنند.

وی افزود: ششمین مرحله آزمون‌های هماهنگ در رشته‌های صنعت ساختمان، قالیبافان، بافندگان فرش در تاریخ 28 آذرماه به طور هماهنگ در سراسر کشور برگزار خواهد شد و تاریخ توزیع کارت این مرحله از آزمون‌های هماهنگ از 25 تا 27 آذرماه است.

سیفی در خصوص شرایط قبولی در آزمون‌های سنجش مهارت در رشته‌های صنعت ساختمان، قالیبافان، بافندگان فرش و نانوایان و... تاکید کرد: حد نصاب نمره قبولی در آزمون کتبی 50 از 100 و در آزمون عملی 70 از 100 است.

وی گفت: شرط قبولی نهایی برای دریافت گواهینامه مهارت کسب حداقل نمره معدل 70 از 100 از طریق فرمول 70 ≤ (نمره آزمون کتبی × 25%) + (نمره آزمون عملی × 75% ) است.

انتهای پیام/89002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول