اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهر پردیسان

نخستین خانه کونگ‌فوی قم راه‌اندازی شد

رئیس هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فوی استان قم از راه‌اندازی و شروع فعالیت نخستین خانه رشته رزمی هنرهای رزمی و کونگ‌فو در قم خبر داد.

نخستین خانه کونگ‌فوی قم راه‌اندازی شد

محمد خان‌احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: یکی از سالن‌های احداث شده در مجموعه ورزشی نارنج شهر پردیسان با تجهیز کامل توسط اداره کل ورزش و جوانان استان قم به رشته ورزشی هنرهای رزمی و کونگ‌فو اختصاص یافته و از این به بعد ورزشکاران ما با خیالی آسوده به تمرین و مسابقه می‌پردازند.

وی ادامه داد: جا دارد از مساعدت و حمایت‌های بسیار ارزشمند اداره کل ورزش و جوانان از این رشته ورزشی صمیمانه تقدیر کنم که با اختصاص این سالن به هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی، یکی از مهمترین دغدغه‌های این عزیزان را برطرف کردند.

رئیس هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو استان قم افزود: خانه کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم واقع در مجموعه ورزشی نارنج در شهر پردیسان، بلوار علمدار جنب کلانتری واقع شده است و روزانه آماده خدمات‌رسانی مطلوب به ورزشکاران علاقه‌مند به کونگ‌فو و هنرهای رزمی و همچنین شهروندان گرامی است.

وی یادآور شد: سالن ورزشی خانه هنرهای رزمی و کونگ‌فو قم در محیطی کاملاً سالم و مناسب با مربیان مجرب و با دانش در بیش از 6 رشته ورزشی از علاقه‌مندان به ورزش در هر 2 بخش آقایان و بانوان ثبت‌نام به عمل می‌آورد.

خان‌احمدی اظهار داشت: هنرهای رزمی و کونگ‌فو، حرکات اصلاحی توسط فیزیوتراپ، آمادگی جسمانی، تناسب اندام، ژیمناستیک، ایروبیک و کشتی رشته‌هایی هستند که ثبت‌نام فعالیت در آن‌ها توسط خانه هنرهای رزمی و کونگ‌فو انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در تمام سنین هر 2 بخش آقایان و بانوان آماده ارائه خدمات مناسب با قیمت مطلوب به علاقه‌مندان به ورزش هستیم، عنوان کرد: ثبت‌نام از بانوان علاقه‌مند به ورزش از ساعت 8 تا 17 و آقایان از ساعت 17 تا 22 هر روز انجام می‌شود.

رئیس هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو استان قم در ادامه با اشاره به وضعیت حال حاضر این رشته ورزشی در قم گفت: کونگ‌فو همواره رشته‌ای مدال‌آور و افتخارآفرین برای ورزش قم در میادین داخلی و برون‌مرزی بوده و تمام سعی و تلاش ما این است که این روند ادامه یابد.

وی تصریح کرد: جوانان مستعد و توانمندی در هنرهای رزمی و کونگ‌فو قم داریم و امیدواریم با سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه و برخورداری از دانش و توانمندی آموزش علمی این رشته توسط مربیان خوب هیئت، هنرهای رزمی و کونگ‌فوی قم را همچنان در مسیر پیشرفت ببینیم.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول