اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌منظور پیگیری امور شهری صورت می‌گیرد

استقرار کلانتری در شهرداری ساری/ضرورت ارتباط شهرداری‌ها با نیروی انتظامی

در نشست شهردار ساری و فرمانده انتظامی مازندران با بررسی راه‌های همکاری بیشتر تصمیم گرفته شد تا با افتتاح یک کلانتری در شهرداری مرکز مازندران تمام امور شهری از سوی این کلانتری پیگیری شود.

استقرار کلانتری در شهرداری ساری/ضرورت ارتباط شهرداری‌ها با نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از مرکز امور رسانه شهرداری ساری، فرمانده انتظامی مازندران با تاکید بر ضرورت تنگاتنگ شهرداری‌ها با نیروی انتظامی لزوم ساماندهی کمربندی شمالی از میدان فرح‌آباد تا میدان امام را مورد توجه قرار داد.

سردار جعفری‌نسب با نامناسب خواندن این محدوده از لحاظ ترافیکی اظهار داشت: کسبه هر دو سمت کمربندی با گرفتن فضای عابران پیاده حتی اقدام به پارک خودروهای خود در حاشیه کمربندی می‌کنند که این اقدامی غیرقابل قبول است.

وی با اشاره به اینکه  باید تلاش کرد تا از فضا و امکانات موجود به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم افزود: ما با تمام قوا آماده‌ایم در این باره گام برداریم چرا که اعتقاد داریم مردم ما شایسته آن هستند که در شرایطی بسیار بهتر زندگی کنند.

شهردار ساری نیز با استقبال از همکاری و مشارکت بیشتر شهرداری ساری و نیروی انتظامی گفت: اعتقاد راسخ دارم شهرداری و نیروی انتظامی اگر در کنار هم باشند شهروندان طعم امنیت و آسایش را بیش از پیش احساس می‌کنند.

مهدی عبوری بیان داشت: به همین دلیل آمادگی کامل داریم تا وظایفی که از سوی نیروی انتظامی برای شهرداری تعریف می‌شود را با تمام قدرت اجرایی کنیم.

به گزارش فارس، در این نشست تصمیم گرفته شد تا فردا برای نخستین‌بار در مازندران در شهرداری ساری کلانتری استقرار یابد تا تمامی امور مرتبط با شهرداری توسط ماموران آن پیگیری شود.

انتهای پیام/2296/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول