اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر خبر داد

ذخیره 41 میلیون مترمکعبی آب در اثر بارش‌های اخیر

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: در اثر بارندگی‌های اخیر، 41 میلیون مترمکعب آب در سدهای استان ذخیره شد.

ذخیره 41 میلیون مترمکعبی آب در اثر بارش‌های اخیر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاپور رستمی عصر امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر با اشاره به بارندگی‌های خوب چند روز اخیر در استان بوشهر، اظهار داشت: هرچند تاکنون 41 میلیون متر مکعب ذخیره آب داشتیم، اما هنوز می‌توانیم استفاده بیشتری از بارش باران ببریم.

وی با اشاره به عملکرد خوب تیم‌های امدادی در جریان بارندگی‌های اخیر، تصریح کرد: در چرخه مدیریت بحران، پیش‌آگاهی و اطلاع‌رسانی هواشناسی و صدا و سیما بسیار خوب بود و توانستیم به خوبی امور را مدیریت کنیم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به توزیع اعتبارات در استان بوشهر، تصریح کرد: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی اعتبارات را با نظارت و کنترل دقیق‎تر انجام دهند تا به نتیجه مطلوب برسیم.

رستمی اضافه کرد: مدیران و فرمانداران باید کیفیت، سرعت و هزینه‌ها را در هزینه‌کرد اعتبارات مدنظر داشته باشند.

وی تأکید کرد: فرمانداران نسبت به فعال شدن کمیته حفاظت از اراضی و کنترل مستمر در ساخت و ساز خارج از حریم شهرها اقدام کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز در این نشست با قدردانی از مسئولان و مدیران در برگزاری باشکوه آیین‌های عزاداری دهه اول محرم، گفت: رسانه ملی در این زمینه نقش مهمی داشت و برای نخستین بار آیین عزاداری از بوشهر به صورت مستقیم از سیمای مرکز استان پخش شد.

نصرالله غزنوی بیان داشت: سپاه امام صادق برنامه‌های فرهنگی و معنوی متعددی در طول سال برگزار می‌کند که اردوهای راهیان نور، جشن غدیر و عزاداری‌های عاشورا بخشی از این آیین‌هاست.

وی در پایان ابراز داشت: در هفته بسیج نیز حدود 700 برنامه محتلف در دستور کار داریم که تجمع بسیجیان استان در روز 5 آذر در مصلی نماز جمعه و رزمایش جنگ نوین بخشی از این برنامه‌هاست.

انتهای پیام/66006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول