اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه پلدختر:

ولایت‌پذیر و استکبارستیزی ویژگی اصلی بسیج است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: بسیج نیروی مردم و اطاعت‌پذیری، ولایت‌پذیری و استکبارستیزی ویژگی اصلی این نهاد مردمی است.

ولایت‌پذیر و استکبارستیزی ویژگی اصلی بسیج است

محمد شریف نوریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر با بیان اینکه افتخارات امروز ایران اسلامی مرهون بسیجیان است، افزود: حضور در دفاع مقدس نمونه بارز حرکت مخلصانه بسیج و وظیفه آن حضور همه جانبه در همه صحنه‌های نظام و انقلاب است.

وی هفته بسیج را بهترین فرصت برای نهادینه کردن ارزش‌های انقلاب دانست و گفت: هفته بسیج بازگویی و یادآوری ایثار و مقاومت فرزندان این مرز و بوم و ارائه دستاوردهای ارزشمند این نهاد برای جامعه است.

وی بسیج را برآمده از انقلاب اسلامی دانست و افزود: بسیج یک ارتش مردمی و یک امر بسیار مهم و باارزشی است که از سوی امام خمینی(ره) بنیان نهاده شد که یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به حساب می‌آید و نقش آن  حساس در مقابله با هجمه‌های دشمن و تفکه بدون توقع و با کمترین امکانات، ماموریت‌های بزرگی را انجام داده و هر کجا حاضر بوده، اتحاد، همدلی و همکاری، موفقیت و پیروزی را با خود همراه برده است.

نوریان از ویژگی‌های منحصر بفرد بسیج را با مردم و برای مردم بودن دانست و تصریح کرد: ﺑﺴﯿﺞ ﻣﺮدﻣﯽ نماد پایداری و استقامت در برابر دشمنان نظام و انقلاب بود و تفکر بسجی ضامن بقای نظام و استقلال کشور است.

وی ترویج فرهنگ بسیج را ضامن تحقق آرمان‌های امام راحل دانست و گفت: فرهنگ بسیجی، فرهنگ دین و شهادت است که در دوران هشت سال دفاع مقدس نمود عینی پیدا کرد و بسیج در عمل، نشان داده است که شجاعت، آگاهی و شناخت، برنامه‌ریزی، تقوا، آینده شناسی، حریت و درایت، شاخص‌های این فرهنگ و تفکر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر با بیان اینکه بسیجیان باید هم‌چون گذشته با همه توان برای مقابله با این تهدیدات و اقدامات آماده باشند، گفت: بسیج مولود و مقدس‌ترین واژه در ادبیات انقلاب است واگر امروز دشمن دم از روی میز بودن گزینه نظامی می‌زند، اما جرات حمله ندارد به برکت حضور بسیج در صحنه است.

انتهای پیام/2304/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول