اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان خبر داد

نطنز رکورددار بارش در اصفهان/ آسمان اصفهان فردا ابری است

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: در طی چهار روز گذشته در اصفهان نطنز با 46 میلی‌متر بیشترین بارش را در استان اصفهان داشته است.

نطنز رکورددار بارش در اصفهان/ آسمان اصفهان فردا ابری است

جلال حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت هوای اصفهان اظهار کرد: از روز سه‌شنبه تا پنج‌شنبه‌ در اصفهان بارش خوبی داشتیم.

وی با بیان اینکه نطنز با 46 میلی‌متر بیشترین بارش را داشته است، افزود: اصفهان در طی این چهار روز 15 میلی‌متر از سه‌شنبه تا پنج‌شنبه بارش داشته است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر امواج ناپایدار از روی استان است که بر این اساس امروز شنبه در برخی ساعت شاهد افزایش ابر و مه‌آلودگی و کاهش دید و وزش باد و احتمالا بارش خفیف و پراکنده هستیم.

وی ادامه داد: بیشینه دما طی 24 ساعت آینده سه تا شش درجه افزایش و کمینه دما دو تا سه درجه کاهش دارد.

حیدری گفت: هوای اصفهان از امروز نیمه‌ابری و فردا کمی تا قسمتی ابری و مه‌آلود همراه با افزایش ابر است که به تدریج از شدت ابرها کاسته می‌شود.

وی اضافه کرد: هوای اصفهان بین 11 و دو درجه سانتی‌گراد در نوسان است و سردترین نقطه هم در 24 ساعت آینده با سه درجه سانتی‌گراد در خوانسار و گرمترین نقطه طی 24 ساعت آینده آران‌ و بیدگل با 14 درجه سانتی‌گراد است.

انتهای پیام/63012/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول