اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطوط قرمز استاندار آذربایجان شرقی مشخص شد

جبارزاده امام، انقلاب اسلامی، مقام رهبری، جنگ و شهدا را خط قرمزهای همیشگی مطبوعات و رسانه‌ها دانست و افزود: به غیر از این موارد که زیر سؤال بردن آنها را غیرقابل تحمل می‌دانم، هیچ خط قرمز دیگری نباید باشد.

خطوط قرمز استاندار آذربایجان شرقی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل جبارزاده ظهر امروز در دیدار با جمعی از اهالی رسانه با بیان اینکه همدلی و اتحاد بین تشکل‌های مطبوعاتی باید حاکم شود، اظهار کرد: تخریب اهالی مطبوعات از سوی یکدیگر هر چه زودتر باید متوقف شود و تمام رسانه‌ها در راه اعتلای استان قدم بردارند.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر ایجاد یک تشکل فراگیر که دربرگیرنده همه اهالی مطبوعات و رسانه‌های استان باشد، اظهار داشت: رسالت این تشکل، ترسیم و ارائه بایدها و نبایدهای عرصه فرهنگی استان است و در واقع این تشکل، یک اتاق فکر برای تعریف استراتژی رسانه‌ای استان خواهد بود.

وی با قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه، بر همدلی بین اهل فرهنگ تاکید کرد و گفت: نباید شاهد فضای تخریب در بین اهالی فرهنگ و رسانه باشیم.

جبارزاده امام، انقلاب اسلامی، مقام رهبری، جنگ و شهدا را خط قرمزهای همیشگی مطبوعات و رسانه‌ها دانست و افزود: به غیر از این موارد که زیر سوال بردن آنها را غیرقابل تحمل می‌دانم، هیچ خط قرمز دیگری نباید باشد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در دوره جدید مدیریت استان، وضعیت مطبوعات بهتر از گذشته خواهد شد، گفت: ما به تمام اهالی رسانه و مطبوعات به یک چشم نگاه می‌کنیم و بدون توجه به گذشته، آنها را کسانی می‌دانیم که در راه اعتلای استان قدم برمی‌دارند.

وی افزود: برخورد غیراصولی و غیرحرفه‌ای با رسانه‌ها، از طرف ما مورد انتظار نخواهد بود و مشاور حقوقی استانداری موظف است از مطبوعات و رسانه‌های استان در مقابل شکایات دفاع کند به شرطی که عملکرد رسانه‌ها هم قابل دفاع و در چارچوب خط قرمزهای ذکر شده باشد.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول